Leapsa... :D

Cat e ceasul? – 10:50 Neatza!
Numele tau este? – Ramona Ioana
Porecla? – Ramo, Mona, Monica, Yamo..
Ai tatuaje? – Neah!
Culoarea ochilor? – Caprui :D
Locul in care te-ai nascut? - Brasov
Mancare favorita? – Papanasi
Ai fost vreodata in USA? – Nu!
Ai infasurat vreodata pe cineva cu hartie igienica? – Doar o data? :))
Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi? – Intrebarea suna mai bine asa: “ Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa plangi pana nu mai poti sa respiri?” – Da, am iubit pe cineva atat de mult incat faceam din nopti negre, nopti albe…!
Ai fost implicat in vreun accident de masina? – Nu doar unul!
Crutoane sau bacon? – Crutoane!
Zi favorita din saptamana? – Evident, sambata!
Resturant favorit? – As zice dar ma cearta iubi :D
Ce sport iti place sa urmaresti? – Dormitul… :X
Bautura favorita? - Vinul rosu
Inghetata favorita? - Cu ciocolataaa aia de la Top Gun!
Walt Disney sau Warner Bros? - Walt Disney
Restaurant fast food favorit? - :D Iar nu pot sa zic..
Ce culoare are dormitorul vostru? - Alb…
De cate ori ai copiat la vreun examen? – Vaiiii :)) Doamne :)) De n ori!
In care magazin ai fi cheltuit toti bani de pe card? – In toate magazinele de papuci!
Ce faci de obicei cand te plictisesti? – Plang, mananc, scriu, citesc, invat sau merg la El!
La ce ora mergi la culcare? - 23, 00, 01, 02 , 03…. Depinde de ziua respectiva :D
Cine o sa raspunda prima/primul la leapsa asta? – Nu-mi pasa!
Ce program tv nu pierzi niciodata? – PRO Tv
Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant? – Nu va pot spune! :|
Ce asculti in momentul asta? – Vescan – Dansez cu pozele vechi!
Care e culoarea preferata? - Verde, Mov
Mare sau lac? – MARE!
Cate tatuaje ai? – Nu am!
Ai ramas vreodata fara benzina la masina? – Nu la a mea, dar am ramas in zapada si nu mai puteam iesi :))
Ce preferi pisica sau catel? – CATZELLLL
Ce anotimp preferi: vara sau iarna? - Pai… hai.. fie Vara :|
Esti solo? – Nu, va anunt eu! :D
Esti indragostita de cineva? – Maxim.
Cat e ceasul? – 11:00
Cel mai de pret lucru pe care il am este…(Cele mai de prêt lucruri pe care le am sunt): Tati, mami, Flore, El… si eu!
Imi bate inima tare atunci cand... Vad nevazute :))
Cand sunt suparata, intotdeauna… Plang.
Cand ma indragostesc… Uit de tot… Nu-mi pasa de nimic…
Cea mai fericita am fost atunci cand… “Vrei sa fi iubita mea?!”
Nu spun niciodata NU propunerii de a… Merge la El, a manca ciocolata cu menta, a discuta cu tata, a iesi in oras.
Prietenii spun despre mine ca sunt … Nebunaaaaaa :X Trasnita :X Si… :-<… Si atat! :X
Daca ziua de maine n-ar mai exista, azi as… As merge la tata, dupaia “acolo”, dupaia “Acolo”, apoi mi-as lua tot cu mine si as putea muri :X
Cel mai tare ma enervez atunci cand… Sunt dezamagita de EI!
Am emotii atunci cand trebuie sa… dau explicatii nedorite.
Cel mai mult ma mandresc cu… :| Cu Tata si cu mine!
Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost… Mmm am mai zis asta, nu mai vreau sa zic!
Nu as renunta niciodata la… Dragoste, la tati, la El…, La mine, la prietena mea.
Cel mai bun prieten este…mereu langa mine!
O zi este perfecta atunci cand… Ma simt implinita! N-am mai avut o astfel de zi de ceva vreme!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!