Sincere condoleante...! 43 de ani.

Astazi am fost părtaşă la cea mai tragica inmormantare la care am fost vreodata in viata mea. Si nici acum nu-mi vine sa cred ca omul acesta nu mai este printre noi. Nu l-am cunoscut foarte bine, mi-a fost doar instructor la scoala de soferi. Era un om special, cum rar intalnim. :| Era plin de viata mereu, nimeni n-ar fi zis ca ar putea avea probleme atat de grave de sanatate. Era sofer pe ambulanta de 10 ani de zile. Toata lumea il iubea... :(
La slujba din biserica, o singura doctorita a avut puterea sa-si spuna ultimele cuvinte pentru el... care au ajuns in sufletele tuturor celor de acolo, toata biserica plangea!
"Imi aduc aminte de zilele in care intram in tura cu tine si iti spuneam dimineata.. Of Petrica, iar stau toata ziua cu tine... Si cu toate ca ii spuneam in gluma, o sa regret toata viata aceste cuvinte pentru ca mi-as dori sa mai fie zile in care sa stam toata ziua impreuna [...]"
Dupa slujba, am plecat spre cimitirul central, a fost dus cu ambulanta pe ultimul drum, am incalcat cateva reguli de circulatie pentru ultima oara. S-a facut Cortegiu funerar, au fost blocate strazi, toate ambulantele din oras aveau sirenele in functiune...! Aproximativ 400 de oameni l-au condus! 
Iar eu... imi amintesc ca stateam in masina si imi povestea despre fetita lui de 4 ani care era totul pentru el.. si despre sotia pe care o iubea la fel de mult....:( Nici nu stiu ce sa spun, am un gol mare in suflet, de necrezut... Pentru ca desi il cunosc de prea putin timp, mi-a intrat la suflet mai mult decat mi-as fi imaginat. Se spune ca ne dam seama cat de mult tinem la cineva, abia atunci cand nu mai este... Eu pot sa spun ca l-am apreciat si respectat mereu. Nu doar acum, cand nici macar putere sa cred ca nu mai este aici, nu mai am! Mi-a ridicat mereu moralul, ma facea sa rad chiar daca sufletul meu se inneca in lacrimi... Imi spunea mereu ca sunt o dulceata de fetita... Erau momente in care ma simteam copil....

Nu te vom uita niciodata, suflet bun!  Ai plecat prea devreme!

"Cimitire, cimitire mai primeste-o floare-n tine! "

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Orizontul tau nu exista!

Furtuna dragostei!

Amintiri prezente