Impossible..!

Pot sa fac orice.. Pot sa fac ce vreau...! Pot sa lupt, sa pierd, sa sper, sa zbor!!! Pot sa ma ascund sau pot sa leg minciuna de adevar ca in final sa rezulte cel din urma. Pot sa fac toate astea singura. Ma lasi sa cad in loc sa ma prinzi, ma lasi sa ma chinui aici, cand as putea sa fiu stransa in brate. Si asta se va intampla pana cand vei dori tu sa ma strangi in brate si vei realiza ca nu mai sunt... Sau nu mai sunt pentru tine! Toata lumea vede situatia asta roz. Dar defapt e plina de panza de vaduva si praf. Si vaduva esti tu din toata povestea asta. Si toate lacrimile care imi ard mie obrajii, le vei avea tu! Pentru ca o sa te fac sa-ti para rau pentru 'prea marea iubire pe care mi-o porti'...! Pana atunci ma obisnuiesc cu gandul ca rabdarea e cea mai buna arma pentru fericirea mea!

Comentarii

Filip a spus…
Oamenii care au rabdare sa nu se razbune imediat, ori te iarta, ori se razbuna cumplit. :)

Sper ca data viitoare sa citesc iar ceva romantic.
R a spus…
Da... Doar ca romantismul meu s-a transformat deocamdata in durere... Si sper sa tina putin... Dar o sa ma straduiesc sa imi recapat optimismul si sa transorm povestile triste in romanticele de altadata...! :*

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!