Sunt putini la care tin si pleaca...!

Da! Doar am mai trecut prin dinastea. Si pot spune ca prima persoana care a plecat din viata mea a fost tata... Si a fost una dintre cele mai dureroase despartiri prin care am trecut... si zic "una dintre" pentru ca a mai fost doar una in cele din urma. Incercand inca sa realizez ca nu s-au terminat. Persoane dragi continua sa iasa din viata mea fara nicio retinere. Si mai mult de atat, scot din suflet.. sau din gura vorbe care dor. O spun sau nu cu rautate, dar o spun! Incerc sa nu mai merg pe ideea ca toti gresim si din greseli invatam. Odata ce gresesti o data, te straduiesti sa nu mai gresesti a doua oara. Cand gresesti si a doua oara, gandesti de 10 ori inainte de a gresi si a treia oara. Cam asa merge treaba. Si cu timpul nu mai gresesti! Sau gresesti mai rar. Sunt 3 persoane care pleaca si de care am nevoie. Intr-un final voi ramane singura, imi voi continua viata cu un caine - in cel mai bun caz - si apoi... imi voi deschide cutia cu amintiri, (asta daca nu ma lasa memoria) si voi zambi ca am trecut prin viata asta, dar ma voi gandi ca n-as mai trai-o inca odata! Atat!

Comentarii

Anonim a spus…
I judge this is a outlook. I very time and again meet with people who perfer verbalize slightly what they invent others whish to examine. Fine as favorably as nicely crafted! I shall reach back to your blog absolutely!

Before I go, permit me thank you for your tolerance with my English as (I'm sure you have figured this at this moment ,), English is not my principal language accordingly I am utilizing Google Translate to figure out what to record what I truly mean to write down .
La multi ani de ziua numelui vostru! Numai bucurii, fericire si zile imbelsugate!

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!