Si nici pe tine nu te uit!

La tine e si mai grav! Ai fost pe primul loc in viata mea. Te-am iubit mai mult decat orice pe lume. Scoti din gura vorbe care dor si a doua zi iti pare rau! Simt ca nu ma mai iubesti nici pe sfert din cat m-ai iubit! E adevarat ca mi-e dor sa te vad si sa te strang in brate, mi-e dor sa mergem la savarina, mi-e dor sa dansez cu tine, mi-e dor de tot. Si plang cand imi aduc aminte si dupa ce imi inchizi telefonul de fiecare data! Asta e!! S-a terminat. Pot trece si peste voi!!! Crezi ca doar in dragoste exista suferinta? Ei bine si in iubirea de tine exista! Dar asa cum vine, se si uita! Nu ai crezut niciodata ca m-a durut tot ce mi-ai spus si nici nu ti-a pasat. Nu-i nimic.... Am castigat! :) Va multumesc ca m-ati lasat singura!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Asta-i pentru tine!