Ma urmareste fericirea!?

Te iubesc!
Incep asa pentru ca asa simt.. In mine bate o inima care a uitat toate intamplarile triste din trecut. Asta se intampla pentru ca existi tu, A! Stiu ca cele mai multe momente de aici sunt triste, dar tu le-ai transformat in vise implinite! M-ai adus cu picioarele pe pamant atunci cand n-am mai avut aripi sa zbor. Mi-ai deschis bratele si mi-ai dat umarul tau sa plang.. chiar daca lacrimile mele nu curgeau pentru tine! Ai avut rabdare cu mine si pentru asta nu am cuvinte sa-ti multumesc. Nu mi-ai reprosat niciodata si ai trecut peste toate astea! Acum imi pare rau ca a trebuit sa fie asa! Te-am considerat cel mai bun prieten pana in momentul in care am ales sa fim impreuna! Stiam ca langa tine o sa fiu fericita, stiam ca se vor schimba multe. Si asa a fost, baietel! Stiu ca am gresit.. Ca m-am sucit si nu stie nimeni, doar noi. Dar nu vreau sa cred ca cele de mai sus sunt motivele pentru care pana si mama mi-a zis ca noi ne-am racit. Si asa cum am mai spus... Nu ma pot descarca nici aici asa cum simt. Tot am retineri...:|

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Orizontul tau nu exista!

Furtuna dragostei!

Amintiri prezente