Suntem cei mai tari!

Suntem incredibili! Asa cum spui si tu, dragoste!! Dar asa cum suntem, ne invidiaza multi.
Suntem unici si cei mai buni. 

Parca totul e altfel. Sunt doua zile mari... Doar doua si ma simt ca prima oara cand te-am cunoscut, cand te-am sarutat si te-am imbratisat! De un an te iubesc neconditionat si as vrea ca iubirea asta sa nu se sfarseasca in veci.
M-ai facut sa ma reindragostesc de nebuniile tale, mi-ai readus fluturasii la viata, m-ai facut sa plang de fericire. SE POATE!! Totul este sa vrei sa ma ai doar pentru tine. 

Iarta-mi prostiile din care incep cearta, pentru ca si eu le iert pe ale tale. Abia astept zilele din saptamana urmatoare cand vom fi impreuna non-stop. O sa ne jucam si o sa traim din plin toate momentele! Te iubesc si iti multumesc pentru ca stii sa ma iubesti cum nimeni nu a reusit pana acum! Ai un premiu, Roger! <3 PS: Postarea este pentru faptul ca in urma cu 2 zile ne-am certat teribil si parca totul a fost un vis in urmatoarele zile. Pentru nestiutori.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!