Vineri.. Amintiri frumoase

Mi-e greu sa incep. Iti amintesti cand ne intalneam seara si ne povesteam trecuturi? Iti amintesti cat radeam pe tema asta? Cate prostii ne povesteam fara sa ne dam seama? Apoi, aminteste-ti cat de greu ne era sa ne ascultam povestile. Aminteste-ti ca nu ma mai puteam concentra la ce imi spuneai si ca visam doar sa te sarut. Aminteste-ti ca treceau zile intregi si nu aveam curajul sa ne sarutam. Iti amintesti cat erai de insistent sa ies afara sa ma vezi? Iti amintesti cate ore ne conversam la telefon, vorbind in soapta...? Iti amintesti primele batai ale inimii cand ma apropiam de tine? Iti amintesti primul trandafir pe care mi l-ai daruit si cata emotie aveam in mine? Dar prima imbratisare? Primul sarut? Ziua frumoasa de 26 in care ti-am spus ca vreau sa fim impreuna si sa fim fericiti? Primul drum in Poiana cand ningea trential si aveai cauciucuri mixte tocite?! Primele lacrimi ca nu aveam cum sa vin cu tine peste tot... Iti amintesti primul cadou pe care mi l-ai facut? Dar primul zambet care mi-a transmis cele mai puternice sentimente care le avea pentru mine si de care nu m-am inselat?? Prima imbratisare puternica si apoi prima oara? Iti amintesti cand ti-am spus ca nu am mai simtit niciodata o inima care sa bata atat de tare? Iti amintesti primul an la mare impreuna? Ce copii eram.... Iti amintesti prima surpriza pe care mi-ai facut-o? Dar prima surpriza pe care ti-am facut-o eu printre lumanari? Mai stii ca mereu ma invatai cate ceva si ziceam ca esti istet? Dar prima cearta? Primele discutii le mai stii? Despre noi, despre oameni, prieteni? Primele istericale telefonice si apoi cele mai frumoase impacari!.. Cele mai bune incurajari si apoi cele mai groaznice dezamagiri. Iti amintesti al doilea an la mare, al treilea si al patrulea? Anul acesta ar fi al cincilea. Acum nu ne mai facem cadouri singuri si surprize, insa, cel mai frumos cadou esti tu si anii cei mai frumosi pe care ii traiesc alaturi de tine. Iti amintesti ca pe 13 ne-am mutat impreuna? Acum 7 luni.. Iti amintesti cat stres am avut si cate certuri ca nu mai suportam si ardeam de nerabdare si parca nu se mai termina odata deranjul? Mai stii primele esecuri in bucatarie? Cate ore stateam cu geamul deschis ca am ars crema de zahar ars si cata apa puneam la ciorbe sa iasa cat mai mult... fara gust.. Mai stii prima dimineata de schimbul 1 cand era sa nu te trezesti? Pe mine ma mai stii? Ma mai simti asa cum ma simteai inainte? Cand imi citeai in ochi ceea ce aveam in suflet? Stiu ca ma mai stii. Esti singurul caruia i-am dat libera trecere la a ma cunoaste, a ma iubi si a ma pastra pentru totdeauna. Si promit sa fac si eu asta! Te iubesc pentru anii acestia fantastici in care mi-ai aratat ce inseamna adevarata fericire! Iti multumesc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!