Viața - Un șir lung de alegeri

TU EȘTI PRIMA MEA DRAGOSTE ADEVĂRATĂ!
Voi scrie veșnic despre Tine. Fie pe foi, fie în pictură, în creion sau pe părți din mine. Sunt de neoprit!

Am început să te iubesc când am văzut câtă grijă ai de mine și câtă atenție îmi dai. 
 Ador când îmi spui povești.. despre Tine, despre noi, despre voi. Te-aș asculta toată viața, oriunde, oricând.. și despre orice. Doar te-aș asculta... pentru că atunci când începi să vorbești uit de tot... Vocea ta mă liniștește, parcă vine din lumea nedefinitului... îmi mângâie sufletul. Este sunetul de care inima mea are nevoie. La fel ca și mâinile Tale, ochii Tăi, TU! 

 Viața nu-ți permite să ratezi momente importante. Nici nu-mi pasă ce va fi peste 100 ani. Am de gând să trăiesc fiecare moment ca și cum ar fi ultimul, pentru că ultimul aș vrea să-l trăiesc în brațele Tale protectoare. Acolo îmi deschid sufletul, acolo mă regăsesc. Acolo vreau să trăiesc! Între nopți furtunoase și zile cu cer senin, între privirile altora dezaprobatoare și nepăsarea noastră de a ne iubi sincer și necondiționat. Pentru că ai făcut sufletul meu să fie dependent de iubire, dependent de Tine. 

Mirosul tău mă îmbată până la extaz. Tu mi-ai ridicat sufletul aproape de cer, i-ai dat aripi și l-ai învățat să zboare. Ți-ai rupt o aripă și mi-ai dat-o mie acum 100 ani când ne-am cunoscut. Acum o viață. Pentru că ne știm din totdeauna. Ai spus că ți-e de ajuns doar una pentru că cealaltă tot din Tine face parte. Promit că o să am grijă de ea. 
Așa am înțeles că în iubire nu există Iad. Există doar Rai. Și Raiul suntem Noi! 
M-ai construit cu răbdare, m-ai pregătit pentru lumea asta *bună* în care trăim, m-ai format și m-ai iubit. De asta te regăsești în mine, de asta când mă privești în ochi, îți vezi sufletul. De asta suntem la fel, de asta ne-am întâlnit. Și de asta n-o să-ți dau drumul niciodata! 

 Îți mulțumesc pentru toate zâmbetele pe care mi le-ai pus în suflet. Tu ai reușit să-mi faci viața un ansamblu de clipe fericite! Cu Tine am trăit tot ce am visat și am să trăiesc fără regret tot ce ni se întâmplă fie bun sau rău. Iar dacă viața -să nu zic oamenii- se va împotrivi deciziei mele, vreau să știi că am plecat cu o dorință enormă de a rămâne. Cel puțin sufletul ți-l las. Mi-aș rupe și inima și ți-aș pune-o la picioare. O meriți! 
M-am autodiagnosticat cu iubire de Tine. Pentru că în brațele Tale calde mă potrivesc exact ca o piesă de puzzle. Asta numesc eu perfecțiune! De asta vreau să rămân acolo pentru totdeauna și știu că așa va fi indiferent pe ce drum mă va duce GPS-ul vieții. 

 Tu ești omul căruia îi datorez mii de mulțumiri pentru deciziile pe care le-am luat și pentru drumul pe care tocmai l-am început. 
 Cheia unei vieți frumoase este libertatea de a ne exprima sentimentele, de a fi noi înșine. Nu trebuie să fim într-un anumit fel pentru a fi acceptați în societate! 

Și pentru asta suntem cum vrem noi să fim!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Esenta dragostei