A fost Dragoste!

Nu-i nimeni in lume menit sa sufere.. Oare toata dragostea, se incheie prin durere?
Imi aduc aminte, fata aia cuminte... Fara prieteni pan` la mine.. Asa tin minte. Fara Dragoste, fara s`arate ce simte... Capabila s`arate atatea sentimente curate.. Acea Dragoste de liceeni, acel prim sarut.. Acea plimbare de mana, pe strada cum sa uit? Acea sclipire`n ochii ei cand ii vedeam.. Si`o`mbratisam si`o sarutam si`i spuneam ce`o mai iubeam. Vorbeam ore`ntregi la telefon, ce ciudat suna, nu adormeam fara sa`mi spuna "Noapte buna!".. Ma gandeam ca ramanem pe veci impreuna, ii aratam rochii de mireasa doar in gluma. Defapt asa simteam, defapt asa credeam, defapt noi ne jucam, defapt noi ne iubeam. Da` , stiu cum se spune eram doar 2 copii.. Si destinul schimba lacrimi... Zi de zi.
A fost Dragoste si ma doare acum, a fost Dragoste... Oricat iubesti suferi oricum!
Acum vad aceea femeie, nu mai e fata de care m`am indragostit candva, acum rochia de mireasa e luata deja.. Doar ca nunta nu`i cu mine, e cu altcineva! Sentimente uitate, doar amintiri lasate, destine schimbate, ciudat intersectate! N`as putea regreta candva c`am inceput, sa invat sa iubesc cu ea candva demult! Acum , numai suntem copii! Acum vrem copii! Nici macar nu vorbim, nici macar nu stii, ca ma bucur pentru tine vreau sa fii fericita, ca nu`ti port pica femeie, vreau sa fii iubita! Stiu ca meriti, dar peste toate cele, probabil esti Dragostea vietii mele! Fata din trecut, femeia din prezent. Prezent in trecut, in prezent absent!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Asta-i pentru tine!