Prima zi fara tine! :|

Azi. E dimineata, iar eu nu am primit mesajul de la tine ca sa pot zambi. Te-am sunat la 5, Erai deja pe drum… M-ai sunat si cand ai ajuns la aeroportul ala nenorocit. Si totul atat de sec, atat de distant, atat de fals. M-ai sunat si inainte sa te urci in avion…. Si atunci am simtit ca cerul va cadea peste mine… Nu puteai sa inchizi, nu puteam sa inchid… Ti-ai facut curaj si ai facut-o! A fost cea mai alba noapte din viata mea, chiar si fara zapada…! Va fi prima zi in care nu-ti voi mai auzi glasul din doua in doua ore, de care mi-e cumplit de dor. Si e abia prima zi. Vor mai fi multe! Multe! Multe. Sa fie calea spre succese, Dragostea Mea!!! Te-am iubit, Te iubesc, Te voi iubi...!


Comentarii

Filip a spus…
you are not alone .
Ingerul tau a spus…
Fii un pic mai optimista si apoi gandeste-te ce minuni s-ar intampla daca ai oferi atata pasiune si iubire lui Dumnezeu... ;)
Anonim a spus…
:-< ce trist !
Anonim a spus…
"Te-am iubit, Te iubesc, Te voi iubi...!" emotionant...

"Sa fie calea spre succese, Dragostea Mea" foarte frumos ai scris.

Postări populare de pe acest blog

Orizontul tau nu exista!

Furtuna dragostei!

Amintiri prezente