Diferenta intre iubire si Dragoste..!

De ce nimeni nu intelege ca Dragostea si iubirea sunt doua sentimente diferite? Iubirea face legamant cu Dragostea Adevarata..! Dragostea se simte tarziu! Iubirile trec, vin altele... Si intr-un final, tot la Dragostea ta te intorci.. Cazi din nou pe ganduri... Se spune ca femeile iubesc mai mult decat barbatii, poate ca asa este, dar din propria experienta va spun ca barbatii iubesc mai intens si pot fi parte din femeia pe care o iubesc! Barbatii asteapta Dragostea adevarata! Femeile nu! Tot ce pot sa fac eu, in cazul meu.. Este sa astept barbatul pe care il am! Sa il astept si sa il iubesc o viata intreaga! :-<...

Tu esti Dragostea Mea! (M.D)

Comentarii

Bianca Matei a spus…
Interesant, dar eu am privit lucrurile mai degraba invers: dragostea poate trece cum a venit, iubirea e absolutul. Banuiesc ca pana la urma nici nu conteaza, atat timp cat iubim cum ne place si cat iubirea/dragostea noastra il face pe cel drag fericit alaturi de noi!

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!