Fac ce vreau!

Fiecare avem o teama de a intra in lupta. Intr-o lume plina de esecuri, ne este greu sa mergem mai departe cu capul sus, cu zambetul pe buze, cu inimile curate! Ne gandim care este calea cea mai buna pentru noi, care este drumul cu cristale? Care este drumul nostru? Ne dorim sa nu cunoastem niciodata dezamagirea. Suntem doar niste copii.. Niste copii care se pierd de lume! Se pierd de ceea ce-si doresc. Ni se rupe firul si impietrim pur si simplu fara sa ne dam seama ca mai avem atatea de facut in viata asta! Ne dormi iubiri eterne, flori, vorbe calde, mangaieri, vise care sa nu se sfarseasca niciodata! Toti ne dorim asta! Indiferent de sex si varsta! Chiar si cei care nu au iubit niciodata. Chiar si ei isi doresc toate astea. Si ne gandim ca si acestia care nu au iubit, nu au facut-o tot din cauza unei dezamagiri din trecut care le-a pus bariera pentru a nu mai pune pret pe sentimente! Simt uneori ca inima mi se micsoreaza si se mareste la fel ca pupila ochiului… uneori pur si simplu paralizeaza pentru o clipa! Si asta se intampla cand sunt cu el! Inima mi se opreste, iar eu zambesc totusi! Daca aleg sa iubesc, iubesc cu toata fiinta mea, daca aleg sa plang, plang pana nu mai am lacrimi, daca aleg sa privesc ploaia, o privesc pana vine alta! Asadar, fac ce-mi place fara teama si fara conditiile altora! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Esenta dragostei