Pentru ca merit!

13. :|... Azi sunt in drame. :| Vreau sa-mi explice si mie cineva ce trebuie sa fac sa fiu iubita!!! Iubitul meu..... spune ca Dragostea nu se cauta - Te gaseste! Dar daca stau sa astept sa ma gaseasca Dragostea, atunci unde ajung? Dragostea ma poate gasi si in Cer...! Daca nici eu nu ma pot face sa inteleg de ce nu pot fi iubita, atunci ce pretentii sa ma am? :| Si cu toate astea, nu renunt! Astept un raspuns. Ce trebuie sa fac??? Ma simt ca si cum as fi un magnet respingator pentru toti. Nu-l vreau pe Fat-Frumos pe cal alb, vreau baiatul simplu, fara nimic, care sa ma iubeasca neconditionat si sa-mi ofere numai vorbe dulci! Atat vreau! Cer prea mult? Chiar nu-mi pasa daca o sa citesti asta intr-o zi.. Dar abia astept ziua in care o sa avem o ultima discutie, sa iti spun ca cel mai mult mi-a lipsit afectiunea!!! Mi-a lipsit exact ceea ce aveam nevoie! Ceea ce mi-a lipsit intotdeauna! Abia astept sa-ti spun ca as fi preferat de mii de ori sa imi spui Te iubesc, in loc sa imi spui ca tii la mine...! Nu este egal cu 0, dar nu inlocuieste nici pe jumatate ceea ce simteam atunci cand imi spuneai ca ma iubesti! Nu conta ca traiam in minciuna - au fost si clipe in care citeam asta in ochii tai si nu o sa poti sa negi vreodata asta! Te uitai la mine si ceva te oprea sa imi spui... Desi.... un an de zile am asteptat asta gadindu-ma in fiecare zi..... :| Si!? in zadar... Si nu-mi pare rau de timpul care a trecut.. Dar m-as bucura sa apreciezi ca te-am acceptat asa si ca niciodata nu am incercat sa te schimb, ba mai mult.. M-am schimbat eu pentru tine si tot n-a fost de ajuns..! Sa nu mai spun ca nici macar o promisiune din cate mi-ai facut nu ai indeplinit-o fara sa trag eu de tine! Am facut tot ce am crezut ca e mai bine si tot n-a fost de ajuns. Am vrut sa te vad zilnic, tu nu ai vrut. Pentru tine era de ajuns sa ma vezi o zi din saptamana...! Si asta pentru ca nu ti-e dor de mine! Si nu-ti va fi niciodata, oriunde ai fi in lume!
In momentul asta as vrea sa ploua, sa stau in ploaie singura, sa-mi spal toate gandurile care ma deprima din ce in ce mai mult! Sa plec departe, ca daca tot sunt singura, as putea sa fiu si in alta parte unde sa nu mai stie nimeni de mine. Si pentru ce? Pentru ce imi distrug singura viata??? Vreau sa o iau de la inceput.... :(

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!