Leapsa de la Iustinel

Am primit o leapsa de la Iustinel care are si cateva reguli:
- Sa raspundem la cateva intrebari.
- Sa specificam prin nume si link de la cine am primit leapsa.
- Sa il dam mai departe la cel putin 8 persoane.
- La unele intrebari raspunsurile sa fie ironice.

Asadar, sa inceapa testul.

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?
La cat de rea sunt, as alege bataia.. Dar.. nu stiu :))

2. 3+4= 5 este posibil?
Da.. Pentru bebelusi.. :))

3. Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
Nu. Prietena mea face parte din mine.

4. Spui intotdeauna adevarul?
Celor pe care ii iubesc (intotdeauna) si celor care ma inteleg.

5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru totdeauna. Ce faci?
Fiind vorba de cel mai mare vis, as face tot ce mi-ar sta in puteri sa reusesc sa il implinesc.

6. Ai inselat, furat vreodata?
Am insela o data! De furat incerc sa ma las :))

7. Ce parere ai despre zicala: "Creeaza-i unui om DORINTA si se va fute pe ele principii, vise, etc"
Proasta.

8. Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? Daca da care a fost aceasta.
Neah!

9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?
As ordona cu incredere. :)) pentru ca vor fi mai multi vii decat morti.

10. Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789 ?
Nene ma lesi? Nici n-am chef sa gandesc ca exista o formula.. :))

11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?
Nici daca as stii ca maine pleaca... nu l-as da pentru nimic in lume!

12. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?
Nu.

13. Cand ai facut ultima oara sex si cu cine?
Niciodata.

14. Iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana in timpul actului sexual. Cum reactionezi?
Rad si plec.. isi aude el dupa. :))

15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?
As implini visele celor pe care ii iubesc, as face sa ii tin langa mine pentru totdeauna, as schimba presedintele, as da bani la toti astfel incat sa se poata descurca, as face sa fie cald si pe timp de iarna, dar sa avem zapada, as gasi o casa fiecarui sarac, as face mai mic Pamantul ca sa fim mai apropiati, mi-as implini mie unicul vis.

16. Dai bani la cersatori?
Da. Logic.

17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?
Tot ce mi-ar trece prin cap, tot ce n-am facut pana acum si mi-am dorit. TOT.

18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai goznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?
L-as chinui, mai ales daca ar fi un dusman real de-al meu... atat incat sa simta moartea lent..

19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?
Nu se poate pune invers intrebarea? :)) Eu stiu un secret.. bla bla... Nu stiu ce as face, probabil ca as face ce mi se cere, desigur in limita posibilitatilor si a bunului simt.

20. O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. minim 50 de caractere.
Iustinel al meu e cel mai dulce, e rapidist ca mine, te ajuta atunci cand poate, nu zice niciodata nu! Este si el cu capul pe umeri, si gata! :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!