Cu zambet in suflet.

E 2:32.. Acum o ora am ajuns si eu acasa. Cand am ajuns la tine, mi-am propus sa ne intoarcem pe jos, indiferent de clima si ora. Asa a fost. Am venit prin ceatza, frig si poate asta mi-a dat putere sa-ti mai spun cateva din ceea ce urmeaza sa-ti mai spun. Am avut curaj. Si acum ma simt bine. Nu ti-am spus niciodata ca te ador. Ti-am spus doar ca te iubesc. Si azi mi-ai spus ca tu crezi asta, pentru ca ti-am spus-o serios. Pot spune ca am fost putin deranjata auzind asta. Cred ca in tot acest timp, am demonstrat mai mult decat am spus... Si tu ar trebui sa simti asta, nu sa citesti cuvintele mele.. Deci, te iubesc.

Comentarii

Anonim a spus…
succes la examen :d
si eu sunt de parere ca e evident mai bine sa simtsi :) iar apoi sa itsi exprimi prin cuvinte . (iubirea)
>:d<

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Esenta dragostei