Cu parere de rau...

Felul tau de a fi, mi-a dat putere sa fiu altceva decat ce eram cand m-ai cunoscut. M-ai invatat sa imi scot in evidenta feminitatea, puritatea, inocenta, dorinta de a te iubi pe tine, ingerul meu. Pentru ca asta ai fost de la inceput, iar eu am acceptat. Ok, am inteles. Tii la mine dar pentru noi este imposibila o viata impreuna. Pentru ceea ce ai devenit, langa tine as avea o viata plina de esecuri. Cauta-ti marea iubire.. Eu voi iesi din viata ta.. Fantasmele trecutului tau iti bantuie existenta, aminteste-ti cu toate astea ca in viata ta exista o naiva care te-a iubit cu toata fiinta. Vei obtine ceea ce oferi - indiferenta. Dar ce rost mai are, simt din ce in ce mai mult ca ma scurg cand numar doar zilele. Atat mai pot face. Vei iesi din viata mea, fara sa te rog frumos. Si o sa mai am o singura zi in care voi putea sa iti spun tot ce ma doare, daca voi avea putere sa fac asta cu gandul ca nu o sa imi doresc sa stric o ultima zi... Desi sunt lucruri pe care daca nu ti le-as spune, nu cred ca as avea o viata linistita, stiind ca tu esti acolo, eu aici, ca ne vom desparti fara un motiv concret si cu toate astea sa stiu ca nu ti-am spus ceea ce am pe suflet. Iti multumesc ca ai fost al meu si am fost a ta!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!