Leapsa pe zapada...

Ca sa simt ca traiesc am nevoie de...Tine!

E simplu... Sa crezi.

E complicat, uneori, sa intelegi de ce nu poti avea Dragostea pe care o vrei!

Lupt mereu cu mine, cu gandurile mele.

Mi-e (ingrozitor de) frica de viitor.

As vrea sa-mi castig simplitatea prin ceea ce vreau sa vada ceilalti ca sunt.

Ma poticnesc mereu si mereu in propria-mi nerabdare.

Ma simt batrana cand privesc viata de jos.

Ma simt copil de Craciun si cand sunt cu Tine.

Ma plictisesc de moarte cand viata trece pe langa mine.

M-am impacat cu gandul ca dorul de Dragoste este chiar... Dragoste.

Mi se pare ca azi sunt euforica.

Nu stiu cand voi putea spune: "Ziua de azi e o zi fericita!"

Ii ascult pe cei care sunt totul pentru mine!

Mint cei care isi plang iubirile trecute, pe care nu le-au iubit niciodata! Doar le-au pierdut.

Cel ce iubeste distruge viata sa si a celui iubit.

Cel ce este iubit si iubeste ARE TOTUL.

Nu mi se pare deloc absurd sa nu discut cu cei care mi-au facut rau si se baga sub piele.

Nebun este cel care asteapta iubirea vesnica.

As vrea ca Mos Craciun sa-mi aduca in fiecare an, omul pe care il iubesc cu toata fiinta mea!

Comentarii

Iustinel a spus…
Hei. Ai o leapsa si de la mine :)

Pup.

Postări populare de pe acest blog

Orizontul tau nu exista!

Furtuna dragostei!

Amintiri prezente