Ziua de astazi - ca o fila dintr-un fost jurnal!

Planuisem sa facem o plimbare in seara asta rece. Am mers la el mai intai, am mai stat putin, a venit si mama lui de la servici, numai bine ca am mai schimbat doua vorbe pana s-a pregatit al meu iubit. Desigur, nu ca de obicei.. De data asta cu tristete in ochi si in vorbe!
"Iti mai pui ceva in bagaj?" L-a intrebat. A spus ca nu! Mama lui s-a uitat in ochii mei pentru cateva clipe, a inceput sa lacrimeze, in momentul acela am lasat capul in jos si imi doream sa plec cat mai repede de acolo sa pot sa plang. Am salutat-o cu vocea tremuranda... Si am plecat. Mi-am propus sa nu mai merg. Nu pot sa o vad asa. Nu pot! E o femeie plina de optimism, de viata. Desi viata nu i-a fost foarte roz in trecut... A suportat destule greutati si unul dintre cele mai mari, este ca toti copiii ei sunt departe de ea! Si nu cred ca exista pe lume durere mai mare decat aceea de a nu-ti stii copilul aproape de tine si de a-ti pleca si ultimul ramas acasa. E cumplit. El devine din ce in ce mai agitat si odata cu el si sufletul meu!
Am dat o tura de oras, timp in care am povestit multe...

- Ce o sa faci dupa ce plec, iubire?
- ... Nimic... ma apuc de invatat!
- Scoala, permis...
- Da... :-<
Am lasat capul in jos, m-a strans in brate si am mers mai departe. Nu poate face mai mult de atat pentru ca ajung sa nu mai pot controla lacrimi.
- Tu nu stii ca mie imi e cel mai greu!
- Si la noi restu nu te gandesti?
- Ba da, dar eu acolo unde merg nu cunosc pe nimeni, iubire.
Am mai spus ceva si apoi am tacut, plecand capul si ghidandu-mi gandurile in betoanele din fatza ochilor mei. Apoi m-a strans de mana si m-am trezit.
Am mers spre masina si i-am zis: "Nu vreau sa plec".
Am plecat totusi.
O zi trista. Vor mai fi! :|
Sa ai incredere in tine, dragul meu! Iti voi fi alaturi!

Comentarii

Anonim a spus…
...prea trist, pentru a nu varsa lacrimi la aceste randuri..!

Postări populare de pe acest blog

Orizontul tau nu exista!

Furtuna dragostei!

Amintiri prezente