Poate sunt prea slabita sa dau importanta altor lucruri, altor persoane apropiate din cauza plecarii tale neasteptat de repede. Ii dau pe toti la o parte fara sa-mi dau seama. Ma inchid intre cei 4 pereti ai camerei mele si vars lacrimile care nici macar sarate nu mai sunt de atat durere si dezamagire. De dor de noi. Imi amintesc numai clipele de vis, alea putine care au fost, dar au fost unice. Si cu toata pata mea pusa pe tine si pe tot ce faci si pentru faptul ca mi-ai distrus viata mai mult decat era, am puterea sa-ti multumesc macar. Si pentru faptul ca incepi sa te indepartezi de mine acum, cand nu ar trebui. Nu pot. Daca merit sa ma ia dracu, atunci ce pot sa fac. Sa ma ia!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Asta-i pentru tine!