Amintiri prezente

Da! Din nou mi-e greu si nu-mi gasesc cuvintele pentru tot ce mi se intampla, sau mai pe fatza.. ce NI se intampla.! Pentru ca este vorba despre noi!
Azi am avut o zi groaznica. Pe toate planurile din pacate! La mine cand vin, vin toate odata! Cel mai grav motiv pentru care mi se poate strica o zi, este o cearta cu tine! Asta face ca orice lucru bun din ziua respectiva sa se transforme in cel mai oribil.
Greselile mele sunt sincere si sunt facute pentru ca imi doresc sa transform ceva. Fac asta pentru ca stiu ca se poate. Am reusit de multe ori, dar se pare ca acum am dat gres. Nu pot schimba anturajul, nu-ti pot schimba prietenii. Pot schimba caracterul tau si sa te fac sa intelegi ca nu ai ce invata acolo! Chiar daca mai bine de un an am stat cu tine, cu voi. E prea mult! Exagerezi. Zi si noapte stai acolo! Eu sunt pusa pe locul 2!
Revenind la greselile mele, una dintre ele considerata de tine imensa, este curiozitatea mea in orice are legatura cu tine. Te deranjeaza cand pun intrebari, cand te sun, cand te interoghez. Imi pasa de tine! Da! Sunt geloasa. Si ce e rau in asta? Si tu esti! Nu am solutii pentru rezovarea problemei. Eu ti-am zis ce am crezut ca e bine, de aici tu alegi. Esti liber. Imi ceri sa slabesc lantul, imi ceri sa ma schimb. Dar din partea ta nu vad nici o schimbare. Uiti de mine prea des! Vreau sa fac ceva, dar nu am puteri! Daca eu gresesc, atunci sa ma bata pe mine Dumnezeu!

Azi am vrut sa vin singura acasa... Am venit incet, am plans... si m-am gandit cum sa ies din cutia asta de lume in care traiesc, sa pot sa fiu libera! Si m-am gandit la libertatea pe care ti-o doresti tu si la cea pe care mi-o doresc eu! As fi stat afara pana dimineata sa ma gandesc la ce trebuie sa fac, ca dupa o cearta neterminata din diverse motive (treaba, munca) sa te porti ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.. si sa ma intrebi de ce sunt suparata... :| ca si cum nu ai stii... Nu vezi realitatea. Imi pare rau ca spun chestiile astea, dar asa este! Atunci cand sunt botoasa, sunt totul pentru tine. Azi ai fost un vis... ai fost ca in prima zi! Si eu nici nu aveam putere sa ma uit in ochii tai, nu stiu de ce! Te-am luat la un moment dat in brate pentru ca mi-a venit sa plang... Tu nu stii, asa cum nici eu nu stiu multe. Pe care mi le spui tarziu si fara nici un rost. Ieri trebuia sa iesi in oras cu nu stiu cine si ai spus ca ai treaba ca sa creada respectivul ca te tin in lanturi. 8-|... Nu mai pot trai asa. Nu putem schimba nimic si nu vreau sa ajung sa fac iar greseli de neiertat! 
Nu e nici pe departe asa cum spui, ca eu nu vad partile bune din "noi". Le vad! Apreciez tot ce faci pentru mine, ca incerci sa schimbi ceva, sa fie bine, ca faci multe doar pentru ca vreau eu, ca ma accepti asa cum sunt! Le vad, le simt! Dar tu continui sa spui ca vad doar partea goala a paharului. Vreau sa ies cu tine din lumea asta. Asta daca vrei si tu. :| Stiu ca dragostea noastra nu va fi pentru totdeauna, dar macar atat cat e.. sa facem sa fie cea mai frumoasa din viata noastra! Pentru ca altii au facut-o urata!! Noi trebuie sa ne iubim, amandoi avem nevoie de asta pentru ca ne-a lipsit. Si sigur iti amintesti. Asa cum si zilele trecute.................... ti-ai amintit o porcarie pe care ai tinut neaparat sa mi-o spui! Iarta-ma pentru fraza asta dar.... nu te-am iertat inca!
Cum sa fie soare aici? Da-ti-mi sfaturi. Nu mai suport! :(

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!