Leapsa..!

Mi-am petrecut cea mai frumoasa vacanta.. La tara la tine.
Cel mai de pret lucru pe care il am este… :| nu pot sa zic.
Imi bate inima tare atunci cand… Esti Tu Aici.
Cand sunt suparata, intotdeauna… ma inchid in camera, plang si apoi dorm. 
Cand ma indragostesc… Nu mai sunt eu!
Cea mai fericita am fost atunci cand…Te-am cunoscut.
Nu spun niciodata NU propunerii de a… manca la Mc
Prietenii spun despre mine ca sunt… Foarte tare. (prietenii mei)
Daca ziua de maine n-ar mai exista, azi as... sta cu tine
Cel mai tare ma enervez atunci cand… imi reprosezi.
Am emotii atunci cand trebuie sa… astept un raspuns.
Cel mai mult ma mandresc cu…nimic
Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost… :|
Nu as renunta niciodata la…zambet.
Cel mai bun prieten este… Eu
O zi este perfecta atunci cand…ninge si ai aproape persoana iubita.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!