Explică-i tu inimii!

Oamenii frumoși au răni urâte. Am impresia că am fost atât de rănită în viață încât simt că nu mai pot să ridic bariera și nu mai pot lăsa pe nimeni să îmi inunde sufletul cu răutate.
Nu m-am vindecat de nimic așteptând. Mereu am făcut compromisuri și m-am adâncit în tristețea pe care o trăiam deja. Am continuat. Și am ajuns într-un punct în care vreau să mă ridic singură de pe jos pentru că merit altceva de la viață. Iar eu sunt singura care îmi poate oferi fericire. Femeile frumoase au nevoie de flori, bomboane, bilete de dragoste și cafeaua de dimineață. Oamenii frumoși au nevoie de liniște și de oameni care pot rămâne atunci când li se îneacă corăbiile. Când au zile proaste sau când traversează momente dificile.

Tu, om frumos, habar nu ai că te-ai agățat de sufletul meu, ți-ai pus amprenta pe el atât de ușor. Am văzut în tine o parte frumoasă din mine. Tu ești locul meu de liniște atunci când vreau să fug departe de lumea asta dezlănțuită.

Oamenii frumoși sunt greu de găsit. Pe tine nici nu te-am căutat. Găsești asfel de oameni în momentul în care ai curajul să recunoști cine ești cu adevărat. Atunci când ajungi să te accepți așa cum ești. Numai atunci te transformi într-un magnet care va atrage spre tine persoane de care ai nevoie.

A-ți trăi viața nu înseamnă să-ți împarți ființa în sute de bucăți pe care să le oferi mai multor oameni.. Dacă faci asta nu vei găsi împlinire, ci doar câteva momente împrăștiate de fericire. De fapt e doar o iluzie. A-ț trăi viața înseamnă să renunți la tot ce te face nefericit și să începi să împarți zâmbete cu persoana care te poate face sa înțelegi esența vieții.

Ție îți adresez aceste cuvinte pentru a le spune și celorlalți că suntem capabili să devenim magneți care atrag iubirea. Până atunci, eu respir prin tine pentru că tu știi să-mi oferi liniște în mijlocul furtunii. Și să știi că uneori nu știi ce suflet așteaptă ca tu să-ți faci timp pentru el. Iubirea te poate surpinde dacă îi dai voie și dacă ești dispus să fi sincer.
Explică-i tu inimii că timpul e prea scurt pentru a-l pierde degeaba. Fă-o tu să înțeleagă că în viața asta totul depinde de timp. Dar dacă este atât de prețios de ce iubim în contratimp?
Viața mea continuă într-un timp dictat de frustrări și regrete, păreri de rău și întrebări ale căror răspunsuri nu există. Nu mai cunosc frumosul și sunt nemulțumită de lucrurile care înainte mă făceau fericita!
Salvează-ma!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Orizontul tau nu exista!

Furtuna dragostei!

Amintiri prezente