?!?!? In doua suflete mari… ?!?!?


Pentru zilele de toamna cand m-ai privit pentru prima oara atat de intens incat am stiut ce este adevaratul fior, pentru ca m-ai lasat sa iti fac prima poza, pentru ca mi-ai zis “iubita” inainte sa fim impreuna, pentru ca ma cautai peste tot, pentru ca abia asteptai sa ma vezi, pentru cele 40 de mesaje primite intr-o singura seara, pentru ca vorbeam la telefon de la 23 pana la 5 si la 7:30 aveam teza :x, pentru ca ai varsat primele lacrimi pentru mine, pentru 7, pentru 10, pentru 16, pentru 19…
Pentru prima ninsoare a lui 2006 alaturi de tine, pentru ca l-ai expediat pe colegul tau ca sa stai langa mine, pentru ca m-ai lasat sa stau la geam, pentru primul si singurul sarut dupa care am ajuns acasa cu buzele rosii si crapate, pentru 4 ore de vis, pentru primul Te Iubesc din aceeasi zi inghetata, pentru prima discutie serioasa, pentru ca m-ai ajutat sa iti spun si eu primul Te Iubesc, pentru impacarea de atunci, pentru primul tau zambet adevarat, pentru ca m-ai facut sa visez cu ochii deschisi, pentru ca m-ai luat in brate, m-ai strans tare si nu mi-ai dat drumul 5 minute, moment in care m-am simtit in siguranta, pentru cele 16 ore in care am mancat doar o ciocolata, pentru ca atunci a fost prima oara cand mi-ai spus sa imi pun caciula in cap, pentru ca nu ai raspuns 16 ore la telefon, pentru ca nu auzeam ce ne ziceau ceilalti, pentru ca nu iti doreai sa ajungi acasa, pentru ca m-am luat de tine ca aveai doar un tricou si o geaca subtire si doar ai zambit, pentru ca atunci am aflat ca esti Rapidist, pentru ca tot atunci am aflat ca ai terminat generala cu mine si eu nu te cunosteam, pentru mesajul pe care mi l-ai trimis cand ai ajuns acasa ;))…
Pentru ca ti-ai cerut scuze ca ai dansat cu o alta fata si eu nu am vazut, pentru ca mi-ai luat apararea ca cel mai bun prieten al tau s-a luat de mine, pentru ca ai dansat cu mine, pentru ca ai vrut sa renunti la Noi ca sa nu ma cert cu prietenii mei, pentru ca ai facut apoi tot posibilul sa ne impacam...
Pentru ca nu ma certai daca plecam de la ore, pentru ca nu imi alegeai tu prietenii, pentru ca ai acceptat toate foile :)), pentru ca le-ai pastrat, pentru ca daca nu aveai chef de scoala mergeam la cafea, pentru ca mi-ai zis o singura data "guritza", pentru ca stateai numai cu mine, pentru ca mi-ai zis ca iti place tot la mine, pentru ca iti era dor de mine chiar si atunci cand eram impreuna, pentru ca ma asteptai in fata clasei sa mergem impreuna spre casa, pentru ca nu ma lasai niciodata singura... Pentru ca ma lasai sa stau la orele tale, pentru ca ma lasai sa iti iau creioane si pixuri, pentru ziua in care a trecut profa de muzica peste noi :)) ca incercai sa imi iei o hartie din mana, pentru ca te-ai certat cu femeile de servici din cauza mea, pentru ca ai mai facut ceva din cauza mea, pentru ca numai Noi stateam pe jos, pentru ca am avut curaj sa arunc cu telefonul dupa profu` de geogra ca s-a luat de tine, pentru ca m-ai ajutat sa ma ridic de pe scara profesorilor ca sa te asezi tu, pentru ca a venit mama la scoala si i-a zis Lelu ca nu invat din cauza ta, pentru ca a venit mama ta la scoala.......... cand s-a certat cu directoarea (se stie de ce), pentru ca ai plans alaturi de mine, pentru ca m-ai lasat sa te machez, pentru ca ai avut incredere sa imi spui problemele tale, pentru ca ai acceptat sa te ascult, pentru ca imi stergeai rimelul si eu tie lacrimile, pentru ca i-ai spus colegei tale ca inelul de la mine e "lumina ochilor tai", pentru clipele in care tremuram impreuna ca se apropia sfarsitul :|...
Pentru ziua in care nu am fost la scoala, pentru ca ti-ai cerut scuze ca intarzie cotetzul de gaini plimbator, pentru ca avem o banca a noastra pe care am ales-o cu un scop ;)), pentru ca am fost dupaia la scoala zambind sa vedem cine mai e si nu mai era nimeni, pentru ca am plecat la fel de fericiti... Pentru ca ai vrut sa facem poze...
Pentru ca am fost sub Tampa si am stat pe a 16 a banca, pentru ca l-ai ejectat pe A2 :)), pentru ca mi-ai spart parfumul, pentru ca ai vrut sa ne impacam, pentru ca ai zis ca uiti trecutul :x, pentru ca m-ai ales din nou pe mine, pentru ca mi-ai scris in jurnal numai mie, pentru ca nu regreti nimic, pentru ca m-ai acceptat asa copil cum eram, pentru ca nu ti-a pasat de parerea lor, pentru ca ne-am inteles atat de bine atunci, pentru ziua in care am stat pe copacul ala rasturnat si pentru mesajul pe care mi l-ai trimis dupa :)) :)) :)), pentru trandafrii de la 22, pentru ca ti-a stat pulsul cand ai vazut-o pe mama, pentru ca te-ai luat de mosu` din parc, pentru ca m-ai plimbat 5 metri cu ghiozdanul tau si am simtit ca zbor :)), pentru ca m-ai muscat de mana, pentru ca a fost perfect...
Pentru ultima zi de scoala, pentru floarea din parc, pentru ca mi-ai spus ca nimic nu se va schimba intre Noi in vacanta, pentru toate cuvintele calde, pentru ca ai fost primul, singurul si ultimul baiat care mi-a spus “Dragostea Mea”, pentru ca respectam asta, pentru ca oricat de suparati am fi nu exista an sa nu imi trimiti mesaj de ziua mea, de Craciun si toate resul sarbatorilor, pentru ca ma certai cand vorbeam urat cu bunicamea :)), pentru ca mie imi acceptai orice, pentru ca imi trimiteai mesaje cum nu am mai primit pana acum de la nici un baiat, pentru romantismul tau, pentru ca mi-ai spus ca in mine ai incredere, pentru ca ai vorbit cu mama, pentru ca asa cum ai tu acum am avut si Noi o lume a noastra, pentru ca iti pasa de mine, pentru ca ti-ai inselat toate iubitele cu mine :)), pentru ca ai avut curaj sa imi zici “te-am iubit si eu odata”... , pentru 27, pentru 28, pentru ca acum esti fericit, pentru ca sunt si eu, pentru ca am fost candva ingerasul tau mic, pentru melodia noastra secreta, pentru "Alaturi de ingeri", pentru ca ai facut din viata mea cel mai frumos vis si pentru ca nu va mai fi niciodata la fel! PENTRU NOI!!!

Comentarii

Alecssa a spus…
Foarte frumos...o poveste de dragoste intre doi copii, cu bune si rele, cu intelegeri si neintelegeri cu esecuri si reusite ...la bine si la rau voi veti fi mereu...
Anonim a spus…
ce frumos :)
ma bucur ca sunteti RAPIDistii ! si eu sunt :d .
daca mai sunteti impreuna,sa aveti cat mai mult timp si sa fiti fericiti !
e foarte frumos sa vezi ca exista cineva care te poate iubi fara sa tina cont de defectele tale !
Anonim a spus…
Mai sunteti impreuna?Va mai iubiti?...minunata poveste de iubire...raspunde
R a spus…
Nu.. Nu mai suntem impreuna.. Nu ne mai iubim... A fost frumos si atat!
Clauditzu a spus…
Buna ! :| vreau in primul rand sa iti spun ca ai un blog super. Cat despre poveste.......... absolut fascinant.
Din cate observ, nu mai sunteti impreuna dar, cum am citit si mai sus, este important sa vezi ca exista cineva care te apreciaza pentru ceea ce esti! Toti trecem prin asta :( Be strong! Mult succes in continuare!
Carolinne a spus…
Se pare ca este o iubire care te-a ucis pur si simplu.. si totodata ai ramas cu un gust dulce dupa ea.

"pentru ca acum esti fericit, pentru ca sunt si eu!" - asta dovedeste ca ati inceput o alta viata, dar separat.. si cu toate astea inca iti este dor! poate gresesc.

Mult succes in ceea ce faci. a fost postarea care m-a impresionat cel mai mult!

Postări populare de pe acest blog

Orizontul tau nu exista!

Furtuna dragostei!

Amintiri prezente