*Prietena mea* >>>> Si restul lumii

Defapt... Ce este o prietenie adevarata? Oare o avem? Oare am tinut vreodata la cineva atat de mult incat sa plangem la cea mai neinsemnata cearta? Oare ar putea avea cineva secrete cu un prieten pana si fata de parinti? Oare cati dintre noi si-ar da jumatate din viata pentru cel mai bun prieten? Si de ce? Ei bine, dragii mei... Eu DA! Pentru ea as face asta! Mi-a schimbat viata.. M-a facut sa cred in "Viitorrrr" :x Mi-a deschis ochii, am plans impreuna... Am ras.. Am stat nopti intregi la povesti, ne-am plimbat in locuri in care nu credeam ca vom ajunge vreodata :)) Ne-am ajutat! Si toate lucrurile astea continua sa se intample... :x O iubesc!!! Acum e fericita! Si pentru asta sunt si eu! Cand am avut nevoie, a fost alaturi de mine.. MEREU! Nu exista persoana pe lumea asta sa ma inteleaga mai bine decat ea! Stie totul despre mine, stiu totul despre ea! :X Si sunt implinita! Pentru ca e prima persoana care are deplina incredere in mine! Imi suporta inca toate povestile nemuritoare! Si simt ca o face cu drag! Nu o plictisesc niciodata! Ea zice mereu in fata ce are de zis! Si apreciez asta! >:D< Mi-as dori ca aceasta prietenie sa nu se sfarseasca niciodata! Mi-am dorit mereu sa fie de invidiat.. SI ASA A AJUNS >:)>:) Stim noi de ce :)) :X 
Eu pot doar sa ii multumsc pentru tot ce face pentru mine si sa ii promit ca orice s-ar intampla eu nu o sa o dezamagesc niciodata!!! :X:X

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!