Leapsa furata - Mi-e dor!

Hai sa vedem cata inspiratie are Baby R in seara asta dupa o zi obositoare la scoala si inca 2 ore de mate in plus... Cred ca mai gandesc putin! :x Sa vedem!
De ce mi-e dor... 
In primul rand.. de tata! Mi-e cel mai dor...
Mi-e dor de copilaria mea... de zilele in care priveam totul de jos, eram cea mai rasfatzata.. Eram preferata tuturor, de parul meu cretz si blond... De zambetul meu care facea inconjurul capului uneori... De zilele in care ma inregistra tata... :)) Si de fiecare zi in care nu lipseam de la cofetarie unde mancam eterna Savarina!
Mi-e dor de ultimele zile de scoala cand imi doream sa vina vacanta aia odata sa plec la tara... Unde facem tot ce vroiam! veneam acasa o data pe zi cand mancam si in rest eram numai pe deal cu Vladutz al meu... munceam din greu la cabane interminabile si cabluri (liane) deasupra prapastiei... Mi-e dor de tipetele strabunicii mele si de peturile goale cu care imi tragea cate una :)) 
Mi-e dor de zilele in care stateam sa invat pentru capacitate si adormeam cu caietul de geografie in fatza de la prea multe numere... :)) Pe care nici pana astazi nu am reusit sa le retin.. :) Mi-e dor de multele excursii din generala... dar nu mi-e chiar asa de dor.. pentru ca pana in clasa a 9a nu a fost excursie in care sa nu-mi fie rau... macar putin :)) Asta pentru ca nu am avut... ocupatie :D
...Mi-e dor de clasa a 9a... De profa de muzica, de profa de desen care a luat premiu pentru cel mai bun creion :)):)) "Miss creion" De la elevul ei preferat :D :)) Mi-e dor de zilele in care stateam in ... mansarda ca sa nu merg la ore.... :D... de multeleeee zile in care chiuleam sub Tampa.. :x constienta ca in saptamana respectiva mama era la scoala :)).. Mi-e dor cand ma tavaleam pe coridoare :)) si se uita toata lumea la.. mine :)) :D... Mi-e dor sa stau la scari si sa ma cert cu femeile de servici, ca acum nu mai sta nimeni :)) i-am dezobisnuit... Mi-e dor sa scriu pe toti peretii scolii!! TOTI!!! N-am ratat nici un coltisor.. s-a zugravit si au ramas inca "Cicatrici" cu atata putere scriam :x Mi-e dor si de clasa a 10a.. :)) cand plecam de la scoala de data asta prin tot Brasovul :)) Evoluasem :)) De a 11a nu mi-e dor deloc :)) Nici de prezent :)) Mi-e dor doar de ziua in care.... a cazut Ana pe sportiv :)):)):)) De am ras o zi intreaga :)):)):)) Mi-e dor cand plecam cu saptamanile de la scoala si stateam dupa ziduri :D... in ploaie de obicei.. Aveam eu bafta sa ploua mereu :X:X:X:X
Mi-e dor de multeeeeeeeeeeeeeeeeeee multeeeeeeeeeeeeeeeeeeee multeeeeeeeeeeeeeee :X 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!