Leapsaaaaaaaaaaaaa :x

1. La ce e bună arta?
Arta poetica?:))

2. Cand ai murit ultima dată?
Nu va spun. Va spun doar ca in 25.10.2009 am reinviat.

3. Crezi ca ai o soartă de invidiat?
Doar din cateva puncte de vedere.

4. Ce urasc cel mai mult?
Oamenii care chinuie animalele.

5. Ce te deosebeste de ceilalţi?
Sinceritatea, Curajul si faptul ca stiu sa lupt!

6. Unde sunt visele din copilărie?
In sufletul meu..!

7. De ce te mai trezeşti dimineaţa?
Doar ca sa merg la scoala.

8. Fericirea pe care mi-o visez?
Greu de atins..

9. Calitatea pe care as vrea s-o am din naştere?
Ambitia mai mare, desenul..

10. Eroii mei preferaţi din viaţa reală?
Aaaaaaaaaaaaaaa.. :)) Eroi.. Am cateva exemple numai bune de urmat :X

11. Eroinele mele preferate din literatură?
Hmm.. Sunt fata, dar cred ca "doamna" lui Eminescu ar fi ideala.

12. Care este partea ta cea mai fragilă?
COLOANA!

13. Ce ţi-ar plăcea sa primeşti de ziua ta?
Un singur lucru. :x

14. Ce sunet iţi place cel mai mult?
Chitara si sunetul... :x

15. Care este cuvântul favorit?
As spune dar nu pot :D

16. De unde vii?
De pe Venus ca sunt femeie...

17. Cum ai vrea să te intorci?
Nu singura. :X Sa ma opresc putin pe Marte, sa iau pe cineva si sa ma intorc! >:D<

Comentarii

Anonim a spus…
ah :"> ce frumos ai scris ultimele 2 intrebari . :x . si restu dar alea cu venus .dp pe marte ..:x

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Esenta dragostei