O alta Leapsa...:)

1. Ce varsta ti-ai da daca nu ai stii cati ani ai?
Cred ca 17…. Sunt copil.

2. Ce e mai rau, sa esuezi sau sa nu incerci?
Incercarea moarte n-are… Prefer sa spun “Nu am pierdut.. I-am lasat pe altii sa castige…!” Am incredere in mine..

3. Daca viata e atat de scurta, de ce facem atat de multe lucruri care nu ne plac si nu facem atat de multe lucruri care ne plac?
Cred ca… Nu noi alegem lucrurile care nu ne plac.. Iar cele care ne plac, le facem.. Dar dureaza putin.. Apoi se pierd.. Dispar..!

4. Cand ti se pare ca s-a vorbit si s-a facut tot ce era de vorbit si de facut ti se pare ca ai vorbit mai mult decat ai facut?
Mi se pare intotdeauna ca nu am vorbit tot ce era de vorbit.. Simt ca nu-mi ajunge timpul sa imi exprim in totalitate gandurile..

5. Daca moneda nationala ar fi “fericirea”, cat de bogat ai fi?
Fericirea mea sta intr-un singur lucru… As fi destul de fericita.. referitor la intrebare.. Dar nu atat de fericita cum as fi daca as avea acel singur lucru..

6. Care este lucrul pe care ai vrea cel mai mult sa il vezi schimbat la oameni?
:| Mi-as dori ca toti sa joace corect… Sa nu mai distruga vietile altora… Si sa dea sfaturi din suflet, nu din gura..

7. Faci ceea ce ai visat sa faci sau faci ceea ce faci doar pentru ca imprejurarile te-au adus aici?
Nu imi pot dirija viata singura.. Visele pe care le am inca sper sa se implineasca intr-o buna zi…

8. Daca media de viata ar fi de doar 40 de ani, ti-ai trai viata diferit?
Nu… Dar as incerca sa fac tot ce n-am facut pana acum… M-as gandi ca ar fi destul de scurta ca sa nu profit… Si NU mi-ar mai pasa de ce am sau nu voie sa fac :)

9. Esti mai preocupat sa faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?
Prefer sa le fac cum trebuie…! Poate cele care trebuie facute nu sunt atat de apreciate ca cele pe care le facem cum trebuie!

10. Daca ar trebui sa oferi un singur sfat unui copil despre viata, care ar fi ala?
Nu asculta de nimeni! Fii tu! Invata sa nu depinzi de nimeni! Fa ca drumul tau sa fie drept, lung si plin de reusite! Spera si lupta!

11. Ce-ai prefera sa fii : un geniu stresat sau un prost fericit?
Un prost fericit!

12. Ce-ai alege intre a pierde toate amintirile pe care le ai pana acum sau a fi incapabil sa iti mai faci amintiri de acum inainte?
Pff… Prefer sa fiu incapabila sa imi mai fac amintiri de acum inainte decat sa pierd tot ce am trait pana acum… Asta da de inteles ca am trait momente de vis pe care nu as putea nici daca as vrea sa mi le scot din suflet si din minte! Iubesc amintirile mele! :X

13. Iti mai aduci aminte de momentul ala de acum 5 ani cand erai extrem de nervos si nefericit?
In urma cu 5 ani… Eram prin clasa a 7-a daca nu ma insel.. si am avut un moment in care imi venea sa rup toate usile si sa dau cu pumnii in toate geamurile si cu picioarele in toate caloriferele de pe coridor.. pentru ca baiatul de care imi pacea, ma ignora cu indiferentza :) :)) :X

14. Care este cea mai frumoasa amintire de-a ta din copilarie? ce o face atat de speciala?
Pff.. copilarie.. :-S… Cand eram mica fericirea mea era atunci cand eram cu tati! Dar copilaria mea nu s-a sfarsit nici cand a fost excursia de la Vulcanii Noroiosi care spune totul! Aceea a fost cea mai frumoasa zi din viata mea…!

15. Daca ai castiga 1 milion de dolari ai renunta la ce faci acum?
NU! 1 milion de dolari nu ma poate ajuta sa fac ceea ce incerc sa fac demult..! Acesti bani ar ajunge la CINEVA care inseamna mult pentru mine.. si care are nevoie de ei… Si eu mi-as continua lupta pentru ceea ce vreau sa ating! hi hi :D

16. Cand a fost ultima oara cand te-ai aruncat cu capul inainte in ceva in care credeai din tot sufletul desi toti te sfatuiau sa nu incerci?
11.06.2008 :|

17. Cand a fost ultima oara cand ti-ai auzit sunetul propriei respiratii?
23.12.2008

18. Care e lucrul pe care l-ai dorit intotdeauna sa il faci si inca nu l-ai facut? Ce te opreste?
Un secret pe care il tin in mine de vreo 2 ani..! Ce ma opreste sa nu-l dezvalui este cel la care trebuia sa ajunga..! Mi-e frica de reactie! Deci, n-o voi face niciodata!

19. Care e lucrul pe care il faci mai bine decat toti ceilalti pe care ii cunosti?
Poeziile, certurile..:D, stilul in care imi arat fericirea! :X Doar atunci sunt cu adevarat Eu!

Leapsa merge mai departe la toti cei ce vor sa raspunda acestor intrebari…

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Orizontul tau nu exista!

Furtuna dragostei!

Amintiri prezente