Despre sentimente...

Stiti? Vreau sa va spun ceva... Poate Dragostea de mama, nu se arata! Dar cu siguranta se simte din ambele parti...! Azi am auzit o poveste scurta despre relatia mama-fiica... Mi-am dat seama ca mamele isi iubesc copiii mai mult decat orice pe lume...! La fel si invers... Insa, :| unele greseli nu pot fi uitate, nici lacrimile in lant... Nici clipele in care iti vine sa pleci undeva, unde sa mai stii de tine doar tu si Dumnezeu! Si pentru un copil cel mai important lucru de la un parinte este increderea!!! Si multi dintre noi....... nu o avem!!! Si ne doare!!!
P.S.: Te iubesc mami! Tie chiar iti pasa atunci cand plang.. Si te doare... De asta evit sa o fac..! Altora, nu le pasa!

Comentarii

Mona a spus…
Da mama e totul. Mama e cea mai importanta persoana pentru mine. Si eu am trecut printr-o perioada mai naspa, chiar credeam k mamei nu-i pasa de mine si cineva mi-a spus k o sa-mi para rau mai tarziu.. nu e bine sa gandesc asa. Azi ii dau dreptate. :-<
maryus_cyp a spus…
:( olla pe cine intanlesc yo pe aici:) si mama tot mama ramane
Unknown a spus…
Ramo.....parintii tot parinti raman....chiar daca cateodata ii uram....cateodata vrem sa plecam departe sa uitam de ei, sa uitam de tot si sa fim numa noi undeva intr-un loc pustiu, sa stam si sa ne gandim la amintirile care ne urmaresc mereu. dar ei tot timpul isi fac griji pentru noi, mama isi face mai multe griji....pt k ea ne-a purtat in pantec 9 luni de zile si dupaia ne-a dat viatza.... ne-a crescut cum a vrut ea....si ne-a invatzat numa de bine:D:X...capul sus.....

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!