Iubesti in zadar...!

"A.D.I." - Acum nu-ti mai aminteste decat ca ii place si atat! Inainte iti facea poate nervi, daca simti cu adevarat ceea ce spui de atata timp... Iubeste asta chiar...! De ce suntem la fel??? De ce??? E rece... Si pe tine te doare! Te doare atat de tare incat esti in stare sa duci planul la bun sfarsit exact asa cum am spus atunci! Intuitia mea, nu da gresi niciodata!!! Esti in aceeasi situatie in care sunt si eu, numai ca eu traiesc povestea asta cu tine, tu o traiesti singur... Astepti acelasi raspuns pe care il astept si eu... Eu de la tine, tu de la Ea..! Dar il astepti degeaba si vezi asta dar nu vrei sa crezi, evita la fel ca tine sa il dea! :( Esti copil, esti naiv si TE IUBESC!!!! Vreau sa intelegi asta o data pentru totdeauna!  T E  I U B E S C ! ! ! Se pare ca au fost multe clipe si cu toate astea nu ai reusit sa faci multe pe care inca ti le doresti... Dar asa cum e Ea, asa esti tu! Dar nu cu Ea, cu cine nu merita!!! :-< Dar nu are rost... Eu nu pot fi suparata pe tine pentru nimic din ce are legatura cu povestea asta! Pentru ca asa cum "ne-am inteles" reciproc, asa vom merge mai departe.. Dar tu singur si eu.. singura! Tu departe, eu aici - cu obrajii uzi si cu vene sparte in ochi de atata dor de tine! Un dor etern! As vrea sa pot sa cred, sa aflu atunci ca totul se va intampla exact cum tu doresti, fara nici un esec..!! Si atunci voi fi cu adevarat fericita! Pentru ca voi putea spune: "Ai reusit!!!"... Sper din tot sufletul ca nu ai uitat ce ti-am spus la inceput despre povestea ta!!!  Culmea este ca tu pleci dupa ani de asteptari.. Pleci pentru a ajunge.. undeva, candva acolo... Si Ea... :| pleaca si Ea.. Dar am omis un lucru... :| important pentru sufletul meu.. Asa cum este Ea cu tine, asa esti tu cu mine..! Rece! Si ce astepti tu de la Ea, astept eu de la tine... La fel amandoi - in zadar!!! Macar o hartie primita de la mine, as vrea sa te intereseze putin.. Atat cat sa poti citi cele 7 randuri din ea...! Dar nici macar asta nu poti face...! Pentru ca... Nu-mi pot explica si nici nu vreau sa stiu vreodata de ce!!! :-< Si poate intr-o zi... Asa cum a zis Candva, Cineva... "Poate o sa te iubeasca si pe tine cineva in lumea asta...!"


Poate candva veti ajunge ca Ying si Yang, mana de mana
Ca poate sa-l mai auzi o data ai vrea, te-ndrepti spre telefon
Si vocea lui cand iti spune 'Alo' te lasa fara de ton
La ceasul cand altii dorm tu revii si memorii-s inca vii
Stiu, impaca-te cu el cat inca nu e prea tarziu.

Comentarii

Carys a spus…
tot timpul exista un lant al iubirii, fiecare sufera dupa altcineva si nu vede ca o alta persoana e langa el/ea si sufera din cauza lui/ei...oare de ce tot timpul alergam dupa ceva ce e greu sa obtinem, poate chiar imposibil?
R a spus…
Povestea asta nu face parte din viata mea... E o poveste a unui copil....... care asteapta in zadar Dragostea..! Si eu am alergat.. si acum imi pare rau...!:(

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!