Fara titlu...

Ai aparut in viata mea trist, slabit... Dar cu toata suferinta ta, pe mine ma incurajai in fiecare zi mai mult si mai mult... Asta a fost inceputul... Acum toate s-au schimbat.. Eu te incurajez, insa... In zadar...! De ce ne place mereu sa ne scaldam in lacul amintirilor si uitam pur si simplu ca traim intr-un prezent care e setat sa nu dea inapoi...? De ce nu ne bucuram de prezenta celor de langa noi si imaginea lor ne paseaza cu gandul la secvente moarte...?Pe mine m-ai vindecat... Dar tu esti la fel de slabit... Slabiciunea asta a ta iti da totusi putere si curaj sa mergi mai departe... Sa-ti duci sperantele pe ultimul drum :x...
Eu sunt ploaia de care... ai nevoie... atunci cand ti-e cald...
Tu esti soarele care ma usuca cand imi este frig... si atunci?
Ce anume nu e bine daca ne completam? Poate teama ca am descoperit prea multe in prea putin timp...!?
Tot ce a mai ramas, este sa astept iubirea infinita... Si atat! Pana atunci las sa treaca prin mine.. Apa, aer, foc si Tu!!! Si totusi avem in fatza trandafiri pe care nu-i atingem de teama ca spinii lor au venin...! :| Iar ma simt data la o parte...!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Esenta dragostei