8 august.. super trist!

"Viata este o succesiune de momente. A le trai pe toate inseamna a reusi!"

Toti ati devenit niste simple cunostinte pentru mine. In compania unor oameni care nu au alte preocupari decat barfa si statul degeaba fara nici un rost, nu au ce cauta oameni care isi doresc altceva de la viata asta nebuna! Timpul este singurul lucru pe care nu ne putem permite sa il pierdem. Pacat ca nu toti considera la fel. Nimic nu este mai important decat minutul care s-a scurs! Nu putem face nimic sa readucem la viata ce am cladit si s-a daramat, asa cum nu putem schimba oamenii in ceea ce au fost cand i-am cunoscut! Sunt acuzata ca am schimbat bunatatea din tine!! NU!!! Tu te-ai schimbat pentru ca ai deschis ochii! Ti-ai dat seama ca faci eforturi prea mari pentru niste oameni de nimic!!! Nu eu te-am schimbat. Te-ai schimbat pentru mine, pentru ca ma iubesti si iti place ce iubesti si in ce fel! Esti fericit si invidia ii omoara pe cei care nu au subiecte de discutie. Ma bucur din suflet ca n-ai ascultat niciodata gura lumii si ai avut incredere in ale mele cuvinte spuse din suflet!

Pana nu te impaci cu tine, nu vei fi multumit cu ceea ce ai!!! Iar eu in momentul asta nu sunt multumita de ceea ce am!! Din cauza alegerilor pe care le-ai facut.. Imi pare sincer rau.... Dar am constatat ca cea mai mare bogatie a mea este linistea completa, in care ma regasesc, cresc si castig ceea ce nimeni nu-mi poate lua prin foc sau prin sabie! Sfarsitul este ca intotdeauna tragic!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Asta-i pentru tine!