Orizontul tau nu exista!

Cand nu gasim multumire in noi insine, nu are rost sa o cautam in alta parte!

Doamne fereste ce oameni mari! Ma uimeste prostia in fiecare zi. Prostia si falsitatea asta... Credeam ca numai cativa dintre ei sunt niste gunoaie de oameni. Dar in fiecare zi mai gasesc cate unu care ii intrece pe toti. Asa ceva nu credeam ca e posibil. Abia astept sa-i povestesc iubitului meu experienta de astazi. Si invidia din lume in loc de plictiseala.
Exista un singur mod de a fi fericit, si anume acela de a nu-ti mai face griji pentru lucruri care iti depasesc puterea vointei. Eu imi faceam griji pana acum pentru ceea ce cred altii despre mine. Mi-am dat seama ca singura persoana care trebuie sa creada in mine si sa-mi pese, este A. Nu imi pasa de nimeni altcineva! Eu stiu cat de curata sunt si ma mandresc cu asta!
Pacat de oamenii care s-au sacrificat pentru tine! De ei imi pare rau. De tine, niciodata!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Ma urasc...!