Ne-am despartit, ingerasule?

... Mi-ai demonstrat din nou ca iti pasa de mine. Eram dispusa sa renunt, jur!! Dar nu si daca nu stiam ca tu nu-ti doresti asta. Poate daca simteam ca asta vrei, cu siguranta trageam de timp si de momente si gaseam o rezolvare atunci. Am vrut sa vad cat de greu iti este sa renunti la 2 lucruri dragi. Am vazut ce ai ales! Te iubesc si iti multumesc ca poti sa faci posibila iubirea asta! Care este cea mai mare pentru amandoi. Mi-ai spus-o si mi-ai aratat-o nu o data! De 1 milion de ori. N-am simtit atata iubire niciodata! Iarta-ma pentru ce a iesit... Si ca te-am facut sa crezi ca noi avem drumuri separate :(... Tu nu meriti sa suferi. Promit ca n-o sa mai fac asta niciodata! Te iubesc! Impreuna traim absolutul!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!