Adevaratii prieteni sunt proprii dusmani..

Nu inteleg si chiar nu inteleg de ce prietenii joaca mereu roluri pozitive.... Nu cunosc cazuri in care isi spun reciproc parerea proasta despre ei. De ce nu au curajul raspunderii? De ce daca ne sunt prieteni nu sunt in stare sa iti spuna: "Te-ai schimbat, nu mai esti tu!" Si sa incerce sa poarte o discutie serioasa, sa iti dea niste sfaturi si sa spuna pareri sincere despre tine.... Noi care impartim totul pe jumatate cu ei si trecem munti si vai sa ii ajutam cand au nevoie.... Si pentru asta, tot numai cand raman singuri ne cauta! De ce exista atatea barfe in grupurile de plictisiti care nu au cu ce sa isi piarda timpul si se gandesc sa si-l omoare cu barfe despre toti si toate...? Chiar si despre cei pe care ii cunosc prea putin...! (In cazul meu) Cum e cand cel mai bun prieten iti este jurnal? Iti stie toata viata, toate secretele, toate tristetile si dezamagirile si apoi sa auzi ca tot grupul de retardati iti stiu povestile si trairile pe care doar "jurnalul tau" le stia..? Cum e??? Pai va zic eu, NU E!!! Nu mai e nimic, pentru ca nu mai e nimic de zis....! Noi ramanem "berbecii negrii" din poveste, fara un cuvant de spus... De ce? Pentru ca suntem niste lasi!!!! O prietena iti spune: "Vaiii iubitaaaaa dar cum as putea eu, cea mai buna prietena a ta sa te dezamagesc vreodata? Cum as putea sa te torn? imi intra pe o ureche si imi iese pe alta...!". Ii intra pe o ureche, ii iese pe alta... Super! Nici macar nu e important sa retina ce avem de zis, dar ar putea altii sa o faca... Si de la cine sa stie ei? De la prietena noastra careia ii intra pe o ureche, ii iese pe alta si intra la ceilalti...! Care la randul lor, scornesc alte inflorituri despre noi, cei necunoscuti de ei. Si uite asa v-am bagat in ceatza si v-am facut sa va imiaginati, imaginarul telefon fara fir de la care pleaca bumerangul asta care se intoarce mereu cu aceleasi scarboase povesti de care ne-am saturat... N E - A M  S A T U R A T !  !  ! Lasa-ti-ma in pace, fratilor!!!!! Nu putem zbura, dar stim sa mergem inca! Si stiti voi partea cu.. cursul zilei de maine...! Noi plangem tot ce a fost si radem pentru ce o sa fie!
Atat pentru azi! Imi iau concediu..! Unii ma obosesc psihic... !

Comentarii

denisia a spus…
Cu timpul, o sa inveti, ca doar pe tine te poti baza...
Roxana a spus…
e adevarat..nu stii pe cine sa mai crezi..cu sau fara prieteni!
Alex a spus…
Se poarta ca niste TARFE prietenii astia de care vorbesti tu. Dar defapt nu sunt prieteni, sunt doar amici, cunostinte. Prieteni exista, pana cand devin ceea ce ai spus si u. Mare dreptate ai! Unii nu pot fi nici macar cu ei prieteni, sigur ati intalnit o persoana care a spus "Am un prieten care cutare lucru a facut", sigur va-ti prins, "prietenul" era el. Ce sa spun, cine nu are tupeu sa spuna verde in fatza parerea despre tine, nu iti e prieten. Am avut tupeu, am spus, am suparat, dar in final tot prieteni suntem. Un prieten iti sta alaturi la greu, nu la bine, ala e prieten, am simtit-o pe pielea mea. Cand am avut nevoie mai mare de ei s-au facut ca ploua. "Prieten" un cuvant foarte greu, dar foarte usor de spus. Ma opresc aici, e un subiect sensibil si se poate dezvolta prea mult si nu vreau sa bat campii. Fereste-ne doamne de prieteni, ca de dusmani ne ferim singuri.

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Esenta dragostei