Primii mei pasi spre credinta!

Mi-am amintit in aceasta noapte de vineri, de diminetile insorite cand strabunica mea ma trezea in fiecare duminica sa mergem impreuna la biserica! Ea mi-a aratat drumul spre credinta in Dumnezeu care este nemarginita... Timpul a trecut, merg la tara destul de rar.. Si nu mai mergem impreuna. Acum strabunica merge singura, dar cu mine in suflet. Rugaciunile mele au fost ascultate mereu! Si acum as vrea Doamne, sa te rog sa-mi ti strabunica sanatoasa si fericita multi ani de acum incolo! Stiu ca cea mai mare implinire a ei este ca m-a facut sa cred in Tine. Si mai stiu ca nu a existat seara din viata ei sa nu se fi rugat pentru sufletul meu! O iubesc cel mai mult pe lumea asta si de fiecare data cand voi trece pe langa biserica aceea ma voi gandi la ea si nu voi putea sa ma iert vreodata ca acum o las sa mearga singura! Dar vreau sa stie ca ea e primul meu gand de duminica dimineata! :X

Comentarii

alecsandra a spus…
cat de frumos ai scris :) cred ca si strabunica ta a fost surprins impresionata. felicitari!!

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!