Prima ninsoare...

Azi a nins... Imi doream ca ziua in care pleci sa fie dupa prima ninsoare... Sa fim impreuna, sa privim spre cer si sa speram...! Ti-e greu... Si e groaznic, stiu... As vrea sa pot sa te ajut... Dar sunt prea mica, cei mari nu o fac.. Va trebui sa te descurci.. Esti puternic si vei reusi...! Eu ma retrag, iti promit..! Nu mai am voie sa iti spun "iubire" si asta spune tot... Sper doar sa nu ma uiti niciodata! :) Si aici inchei aceasta poveste fara Happy Ending... Sau fara nici un sfarsit... Pentru ca imi place sa cred ca povestile mele nu au sfarsit...!

Comentarii

denisia a spus…
exista magie in povestile fara sfarsit.. si eu cred in ele
Anonim a spus…
nu mai fi trista :( .si crd ca si eu o sa fiu singura de sarbatorii :)

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!