Spre durere...

"As vrea sa pot sa cred ultimele cuvinte pe care mi le-ai spus inainte sa pleci..."
Au trecut 2 zile.. Inca mi-e foarte greu... Ma bucur ca te-ai gandit la mine si mi-ai lasat un offline ca ai ajuns si ca esti ok... Cineva aici te va iubi mereu.. Mi-am amintit ca mi-ai spus ca in inima ta va exista mereu un loc al meu... Ai umplut viata mea cu vise devenite realitate, care s-au transformat in amintiri frumoase acum! Mi-ar fi placut ca primii fulgi de nea sa ii privesc alaturi de tine, se pare ca si iarna trage de timp si intarzie sa apara... Mi-e dor de tine mai tare ca niciodata.. Si mi-as dori ca intr-o zi [...] :(

Comentarii

Anonim a spus…
:( ..de fostu tau e vorba?
R a spus…
Da :(:(:(
Anonim a spus…
imi pare rau ..sper sa treci peste cat mai repede! :* :(
R a spus…
Si eu sper :( Cam greu...

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!