Amintiri ce nu se vand...

Nu voi incepe cu ce imi e mai drag... Le voi spune exact in ordinea in care mi le amintesc.... Pentru ca toate acestea sunt amintiri pe care vreau sa le pastrez :x

*Primul sut in fund la 2 anisori... pentru ca i-am tras un pumn in spate lui Geo :x [sutul de la mama]
*Sarutul cu Finetti [de la Dragos]
*Cea mai calda imbratisare [bunicul meu :x]
*Leaganul din camera mea cu care izbeam usa cu toata puterea mea [Facut de tati]
*Pumnul pe care i l-am dat Laurei [colega mea din generala]
*Pusca umpluta cu... pentru Laura, prietena mea de la tara [Vladut]
*Concertele cu Diana si Otilia [verile 2002, 2003, 2004]
*Noptile cu Oana cand aruncam macaroane pe geam
*Zilele cu ghinion............... prin Florilor [cu Tita]
*Plimbarea cu ghiozdanul lui Andrei care nu s-a rupt la 50kg ale mele [in parcul Titulescu]
*Salvarea mea, Vladut! Cand s-a dus sa imi scoata papucii din mâl [la tara]
*Sarutul secret cu Szilard [care n-a mai fost secret] :))
*Cazatura cu Ana [in fata la solar]
*Cand am stat la ora Laurei si am intalnit un fost coleg de generala

Toate acestea plus multe altele au o valoare sentimentala mare!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Asta-i pentru tine!