Din nou De ce...?

De cand ma urasti? De ce? Taci! Nu vreau sa-mi spui...! Cred ca stiu... Am analizat prea bine toate astea ca sa nu fie simplu de ghicit... Cand plangeai, nu eram langa tine sa iti sterg lacrimile...! Iar tu credeai ca sunt.. Sau ti-ai fi dorit sa fiu... Ma urasti din adancul sufletului pentru lucrurile pe care nu le-am stiut... doar pentru ca nu ai avut curajul sa mi le spui...! Acum ce drept as mai avea sa iti spun cat te iubesc?! Daca nu mai sunt langa tine atunci cand ai nevoie pentru ca Tu nu vrei sa fiu acolo...! Si de ce as mai fi alaturi de tine daca tu nu ai nevoie de mine? Iarta-ma ca nu te iubesc destul... Nu-mi dai voie!

Comentarii

Anonim a spus…
:-<... frumoasa postare...

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!