Nebunie proprie...!

(Deci): Teroarea mea mica, stresu` meu mare, cantecelul meu de buna dimineatza (Cucuriguuu), Vreau sa iti spun ca te iubesc! N-auzi? Te strig de jumate de ora :)) Mi-e dor de tine SURDOOOOOO!
Strutza beata calcata de roaba lu` bunicu vecinului lu` vecina vecinei lu` soacra caprei cu 3 iezi ai lupului din padurea de conifere a oceanului indian si african al maimutelor si papagalilor din Scooby Doo din 1900 toamna de la revolutia din 1989 cand a murit Ion Budai Deleanu, neam cu Fat-Frumos cu luna`n fruntea muntelui Tampa urcat cu teleferiTu` ala speriat de bombe de ciocolata amestec omogen cu fudulii de porc cu zama de mucegai culeasa cu grija din gradina bunicului lui Elodia, avocata bunicului celui mai nebun animal din intreaga gradina zoologica din Univers! Sper ca ti-a placut ce am scris... Si sper ca nu ti-au dat lacrimile de la atata ras...!(Care traieste in nu stiu ce padure.. Pe foaia de lucrare la geogra scria ceva parca :)) ) Nu de alta dar rasul cica nu musca :)) Tare... Cica mai nou ingrasa :)).....................!! Amintire... 4.11.2008... Ce data :)) Doamneee :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!