Iubesc???

Durerea ta ma ucide… Ma darama.. Ma lasa fara speranta… Te uiti la mine si intorci privirea.. inchizi ochii, te schimbi dintr-o data! Si atunci simt ca ceva nu e in regula cu tine… Iti cunosc suferinta. Ceea ce simti tu, nu se va vindeca niciodata! Pentru ca nu ai forta necesara pentru a trece peste… Si nici vointa! Mi-as dori din suflet sa intelegem acest sentiment… Pe care il purtam amandoi in suflet.. Noi ne chinuim.. Defapt, singura care se chinuie sunt eu! Tu ai orgoliul mai puternic decat al meu… Tu nu cedezi… Iar eu nu renunt la visele mele… Si visele mele sunt stinse acum! Si daca visele tale nu se leaga de tine, te lasa in pace.. Atunci te legi tu de ele ca sa nu iti scape. Ti-e teama sa uiti, ti-e teama sa nu pierzi ce ai pierdut deja… Ti-e teama de tine!!! Lucru care te slabeste, nu te lasa sa te inalti.. Te darama incet si sigur si te face sa-ti urasti viata, sa te urasti pe tine ca n-ai reusit sa iti duci planurile la bun sfarsit… Iar eu… Eu ma afund in necunoscut… Prea mult gol in care privesc aproape de tine! Sunt momente de care as putea sa scap oricand, dar nu vreau! Ceva nu ma lasa sa renunt… Mi se pare ca au trecut doar cateva clipe dar sunt luni intregi…. Sunt momente minunate petrecute cu tine.. si zile pe care n-as vrea sa le retraiesc… De ce ma lasi sa plang atunci cand am nevoie de umarul tau? De ce imi dai raspunsuri la care nu ma astept si in momente nepotrivite? De ce mereu din romantism dai in nesimtire? De ce nu respecti si nu apreciezi ceea ce ai langa tine? De ce cand te intreb daca vrei sa ma pierzi tu nu spui nimic? De ce toate astea? De ce atunci cand fumezi…. Privesti tigara fara sa clipesti.. si la jumatate o stingi si lacrimile dau sa iti iasa din ochi, venele ti se strang si incepi sa tremuri… apoi… apoi pleci!? E simplu… am invatat sa pierd timpul! Care se pierde si el intr-un univers infinit…! Eu sunt o criminala… Am reusit sa pun capat zilelor unei musculite fara vina! Asta inseamna ca am sange rece in mine acum… si tu la fel! Si cu toate astea, nu suntem facuti unul pentru altul! Tu nu ti-ai da nici un sfert din viata pentru mine, iar eu……. Eu imi continui visele cu ochii deschisi… spre un sfarsit mai bun decat toate celalalte sfarsituri…! Desi nu mai cred in “Happy Ending” demult! Imi doresc sa citesti asta candva…! Si ca sa fiti linistiti.. E clar pentru un fumator…!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!