Scrisoare pentru tine.. Nevazatorule!

"Iubind, am reusit sa dau lumina intunericului tau, asa ca dragul meu iubeste, si aceasta scrisoare nu-si va mai avea rostul!"   Baby.`
Iarta-ma ca am incetat sa iti scriu atata timp, dar ceea ce vrei sa-ti impartasesc aici, pare absurd, insa ma voi stradui sa ma fac inteleasa! Mi-ai cerut sa-ti spun ceea ce vad eu si tu nu poti! Va fi destul de greu... Poate ca ochii mei nu dau importanta tuturor lucrurilor pe care le vad zi de zi, aceste lucruri pentru tine ar putea insemna mult, aproape totul!
Voi incerca sa-ti descriu ceea ce ochii mei vad, ceea ce sufletul meu simte si ceea ce cunosc eu cel mai bine.. Chipul celui pe care il iubesc! (...)
Asa cu siguranta nu voi omite nimic, vei intelege tot, pentru ca tu ai iubit in lumina, iar acum iubesti in intuneric...!
Stim cu totii ca iubirea nu are nevoie de lumina, dar tu nu stii ce iubesti, pentru ca faci asta in intuneric... Noi suntem la fel... Si eu iubesc in intuneric, nici eu nu vad! Stiu doar ca iubitul meu este cel mai frumos, il vad cum nu-l vede oricine..! Asa esti si tu! Dar intre tine si lume, cineva vede gresit... Acel cineva esti chiar tu! Tu nu simti, tu nu stii sa vezi, n-ai invatat... Dar i-ai invatat pe altii sa vada! Le-ai deschis ochii si le-ai rupt aripile sa-i poti aduce pe pamant! Iubirea e oarba... Iar tu iubesti! Dar daca iubesti, atunci de ce nu te pierzi in adancimea ochilor ei? O mangai si simti nevoia sa vezi ce atingi, dar nu poti! Cum iti explici asta? Imaginea nu este importanta atata timp cat sufletul vede ceea ce ochii nu inteleg... Dar de ce ti-as descrie eu tie ceva, cand tu ai putea vedea mai mult decat mine? Tu ai o lume a ta pe care nu o stie nimeni, eu am o lume a tuturor pe care o stiu toti! Tu esti liber sa vezi persoana iubita exact asa cum vrei, ti-o creezi ideala... Eu o vad asa cum a fost creata!!!
Tie ochii nu-ti permit nimic, mie lumea nu-mi permite mai mult (Intelegi asta)
Asa ca... Bucura-te de tot ceea ce poti vedea! Si NU regreta nimic din ceea ce nu vezi! Dar ai putea schimba ceea ce nu vezi, cu ceea ce ti-ai dorit din totdeauna sa vezi pentru totdeauna! (Intelege asta) Nu merita!!!

Comentarii

Anonim a spus…
draguta postarea.
te pune pe ganduri ..:)
take care !

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Esenta dragostei