Praf de amintire...!

Seara asta imi da voie sa scriu ceea ce simt... Nu a fost o zi deloc speciala, nu s-a intamplat nimic in trecut in data de 9.07... dar pur si simplu ceva imi spune ca trebuie sa ma descarc aici!
"Merg pe acelasi drum uitat si intunecat... Si-mi amintesc vag de unele momente in ploaie... Te vedeam razand din departare, alergand spre mine si ieseau din sufletul meu sentimente care pur si simplu nu credeam ca exista...! Imi amintesc momente grele cand stateai nervos, cu lacrimi in lanturi ce alunecau greu pe obrajii tai fierbinti... Sufletul meu plangea langa al tau...! Intr-o zi totul s-a sfarsit... S-a dus dracu! Tu ai uitat toate acestea, iar eu... Eu am reusit sa merg mai departe, dar am ajuns pe acelasi drum care duce spre nicaieri... Fara tine! [...] Tu m-ai lasat sa te las...!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Esenta dragostei