Ploaie de lacrimi.........

Am ochii plansi de atata Dragoste ce port in suflet pentru Tine! De atata durere, de atata dor de Tine dupa minute impreuna... Clipe de vis... Clipe magice ce par a fi eterne atunci cand sunt cu Tine...! Saruturile, privirile, atingerile... Toate sunt unice... Si toate imi par a nu cunoate limite...! Dar undeva, aproape... Chiar in sufletul Tau, exista ceva ce nu-ti da voie sa apreciezi si sa simti mai mult de atat... Acel ceva nu te lasa sa fi cald.. Sa te dedici mie... Si numai mie...! Dor, durere, speranta... Dragoste Vesnica...! Sunt singura care poate intelege asta mai bine ca oricine. Si nu am de ce sa ascund asta... Nu am cum sa ma supar. Din potriva... iti sunt alaturi atat cat voi putea! Dar ce pot sa fac mai mult cand nici asta nu te poate ajuta?! Am sufletul greu de atata iubire pentru Tine... si uneori il simt gol din cauza lipsei acesteia...! Totul e fals... Toate soaptele, toate privirile... Totul e doar un vis pe care il traiesc cu speranta ca il voi putea transforma candva in realitate... De ce nu pot spune exact ceea ce simt ca trebuie spus? De ce nici macar cu ajutorul tau nu-mi pot da drumul la gura.. si sa-ti spun ca esti totul pentru mine acum!!! Si ca totul acesta se va sfarsi foarte curand... E ca si cum stim amandoi ca va veni momentul ca drumurile noastre sa se bifurce... dar numai eu traiesc cu pasiune fiecare clipa pentru ca noaptea asta in care traim se va face zi candva... si ma voi trezi din vis...!
Nu-ti pot schimba viata, nu-ti pot schimba sentimentele... Nu vreau sa fac asta... Nu pot fi o scorpie fara suflet... Dar unde e iubirea de care am nevoie??? :( Unde e zambetul Tau cald...? Unde sunt soaptele care imi trezeau toti fiorii? Unde sunt toate? :( Unde si de ce nu mai sunt??? De ce ma blochez cand vreau sa iti spun ceva? De ce Te Iubesc??? :-< Cum va fi clipa care ne va desparti pentru... Totdeauna...? :-<

Comentarii

Cry a spus…
:| exact asa sunt si eu.. mi-e frica sa ii spun ce am de zis. mi-e frica sa nu ma respinga, mi-e frica sa ii spun ca nu pot accepta faptul ca nu ma iubeste... nu astept sa imi spuna asta, astept sa imi arate :( ai grija de tine.. ai un blog minunat!

Postări populare de pe acest blog

Orizontul tau nu exista!

Furtuna dragostei!

Amintiri prezente