Cu Dragoste,

Ploua draga mea. 
Ploua iar. 
Si eu nu sunt langa tine acum! 
Cand iti doresti din tot sufletul sa-mi simti buzele scaldandu-mi-le in ale tale... 
Sa iti sarut umarul fierbinte asa cum iti place. 
Sa stam la geam si sa privim cum ploua, asa cum faceam la fiecare ploaie! 
Sa urmarim stropii ce alunecau usor pe geam precum lacrimile tale pure... 
Stiu ca inca ma visezi si ca mai speri la o ploaie impreuna.
Da.
Si eu visez inca...
Vroiam sa iti spun ca...
Mi-e foarte dor de tine.. De Noi...
Si ca... va veni o zi-ntr-o zi... 
[__________________ ]  








                                                                                                                      Cu Dragoste,
                                                                                                                                    EU! 



 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Orizontul tau nu exista!

Furtuna dragostei!

Amintiri prezente