Teama..

Tot ce se intampla acum, ma face sa devin irascibila... S-au adunat prea multe... Si le dau prea mare importanta... Pentru ca asta sunt eu. Fiecare frantura de inima imi lasa o rana adanca in ea... Simt ca nimeni nu-mi este alaturi. Sunt intr-adevar singura. Desi unii isi dau tot interesul.. Frustrant. :| Iar incep sa ma transform in ceva ce nu sunt. La dracu! Imi pierd pana si speranta.. Nu stiu cat o sa mai fiu suportata din cauza unora.. :| S-ar putea ca cineva sa lase totul balta din cauza asta. Desi pana acum a fost alaturi de mine chiar si in momente dinastea! Si inca ceva.. Stiti voi.. unele lucruri nu-si au rostul mereu.. se pare ca am fost provocata sa dezgrop o prostie de amintire care imi da stari de nervi..! Dar m-am cam obisnuit sa mi le fac cu mana mea... :| in fine, nu era asta o problema atat de majora.. Astea trec si se duc.. Vin iar, iar se pierd... Problema este ca din cauza ..., voi ajunge sa raman singura.. Fara nimic! :-< si teama asta ma deprima, ma slabeste, ma ucide efectiv!!! Vreau sa traiesc libera! 


Idle! :|  

Comentarii

Anonim a spus…
multumesc mult :*
te urmaresc si eu :)
>:D<
da .am ..de vreo sapt :))
e super ok :D
si poza aia cu dushu nus eu q prietenu :( .. da tre sa`mi fac si eu :))

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!