LeApSa

1. Cum te cheamă?Ai vreo poreclă?
Ramona. Ramo, Ramonel, Mona, Monica, Yamo..
2. Câţi ani ai? Când e ziua ta?
18. 18 decembrie
3. Unde te-ai născut? Unde locuieşti acum? Eşti patriot?
In Brasov. Si aici voi muri. Da sunt patriota :))
4. Cine sunt părinţii tăi?(nume,ocupaţie, personalitate etc)
Greu de explicat. Nici eu nu stiu exact.
5. Ai fraţi? Cum sunt?
Dap.
6. Cu ce te ocupi?
Cu scoala. Acum cu vacanta.
7. Ce înălţime ai? Ce greutate ai?
1.61, 53.5 kg
8. Ce culoare are părul tău? Dar ochii?
Saten deschis, caprui deschis
9. Ce rasă eşti?
:D Bichon :))
10. Cărei clase sociale îi aparţii?
Aoleuuuuuu
11. Te consideri atractiv? Dar alţii?
Da de unde :x Sar destui! ce sa zic...
12. Ce stil preferi în vestimentaţie?
Rochitze.. cat mai lejer si feminin.
13. Ai cicatrici, tatuaje, semne din naştere sau alte particularităţi fizice?
Am cicatrici in suflet. Am si o alunitza pe care iubi o atinge mereu :-l Din gresealaa
14. Ai alergii, boli sau alte slăbiciuni fizice?
Da. La prostia din jur.
15. Eşti stângaci sau dreptaci?
Depinde :))
16. Cum sună vocea ta?
Mmm.. finutz.
17. Ce vocabular foloseşti?
Unul normal. Ca pentru o fata.
18. Trei trăsături care îţi definesc caracterul.
Ambitia, bunatarea, credinta!
19. Cât de des faci baie?Te dai cu parfum?
In fiecare zi fac dush, baie nu prea. Parfumul e viata mea.
20. Ce expresii faciale foloseşti mai des?(zâmbet, rânjet etc).
Ridic sprancenele ironic, imi dau ochii peste cap.
21. Foloseşti limbajul trupului? Cum?
:|
22. Ce expresii foloseşti mai des?
Rade-o, sanky, luati-as... etc.
23. Care e cea mai veche amintire?
Uhh.. mai draga. De unde sa mai stiu?
24. Câtă şcoală ai făcut? Ţi-a plăcut?
Doar 12 clase cu bacul luat :)) Deocamdata. Sunt in asteptare.
25. De unde ai căpătat cele mai multe cunoştinţe ale tale?
De la scoala.
26. Cum ţi-ai descrie copilăria în general?
Gri...
27. Ce voiai să te faci când vei fi mare?
Politista. Sunt inca o criminala :) Dar nu-mi mai doresc.
28. Când şi cu cine te-ai sărutat prima dată?
Cu Vladutz, acum 8 ani.... Eram prin clasa a 4a...
29. Eşti virgin? Dacă nu, când şi cu cine ţi-ai pierdut virginitatea?
Ce intrebari stupide :))
30. Ai vreun strămoş cunoscut?Te afectează cumva?
Da.:| Mos Craciun.
31. Care e cel mai important eveniment din viaţa ta de până acum?
E si el unul.
32. Care e cea mai mare realizare a ta?
Ca am luat bacul e a doua. Prima nu o spun.
33. Care e cel mai mare regret?
:| Nu am regrete. Pentru ca nu poti sa regreti ceva ce n-ai avut niciodata.
34. Care e cel mai jenant sau ruşinos lucru care ţi s-a întâmplat?
:)) =)) :)) :"> Vai... Doamne..
35. Ai secrete? Dacă da, care sunt?
Daca sunt secrete. Cum sa spun ..?
36. Care e cel mai rău lucru pe care l-ai făcut?
Rrrr... X(
37. Când ţi-a fost cel mai teamă?
Cand am urcat pana la clopotele unei biserici cu scanduri putrede.. :D
38. Ai călătorit vreodată în străinătate? Unde?
:x
39. Aici cică nu e întrebare
40. Eşti optimist sau pesimist?
Optimista.
41. Crezi în vreun Dumnezeu? În care şi de ce?
E doar unul singur. pentru mine.
42. Crezi în viaţa de apoi?
Oarecum.
43. Care este cea mai mare temere a ta?
:-< Acum exista una...!
44. Ce te înfurie, întristează sau bucură şi de ce?
Ma infurie cand nu pot sa dau o explicatie pentru ca cineva nu are nevoie de ea, ma bucur cand vad pe cineva pe care nu am mai vazut de mult timp...
45. Crezi că oamenii sunt la origine buni sau răi?
RAI.
46. Ce crezi despre politică?
N-am treaba cu ea.
47. Ce părere ai despre jocurile de noroc, minciună, furt şi omor?
Jocuri de noroc - nu am treaba cu ele. Minciuna - nu stiu ce e aia.. Furt - Doar de inimi, Omor - pasiv.
48. Până unde ai merge ca să îţi aperi convingerile?
Pana unde ar fi nevoie!
49. Cât de mult preţuieşti banii?
Foarte mult :)) Ii dau pe taxi :-S
50. Care este cel mai rău lucru pe care îl poate face o fiinţă umană?
Se pare ca tipul de la care am luat leapsa, are ceva special cu soacrele :)) Mmm cel mai rau lucru... sa distruga ceva! In general prietenii fac asta :)
51. Crezi în sacrificiul de sine pentru un bine mai mare?
Da.
52. Crezi în existenţa sufletelor-pereche sau a iubirii adevărate?
DA!
53. Eşti superstiţios?
No.
54. Cât de mult respecţi opiniile şi convingerile altora?
Destul.
55. Cât de sincer eşti în legătură cu gândurile şi sentimentele tale?
Ma mint inca!!!!!!!!!!!!!!!
56. Ai prejudecăţi?
Da. Am :|
57. Cine e cea mai importantă persoană din viaţa ta şi de ce?
_ _ _ _. Pentru ca exista! Si ma iubeste.
58. Care este persoana pe care o respecţi cel mai mult? Dar cea pe care o urăşti? De ce?
Mama. O urasc pe....... :) Pentru ca e proasta!!!
59. Ai un partener? Pe cine? De ce?
Da. :) Pe El.. Pentru ca il iubesc! :)
60. Ai mulţi prieteni? Cine e cel mai bun prieten?
Am o prietena si imi ajunge! :)
61. Cum relaţionezi cu oamenii de aceeaşi rasă, din aceeaşi clasă şi de acelaşi sex?
Normal.
62. Cum relaţionezi cu oamenii din rase diferite, clase sociale şi sex?
La fel. Nu fac discriminari :D
63. Ai fost îndrăgostit vreodată? Ce s-a întămplat?
LOGIC. Nu s-a mai intamplat.
64. Ce cauţi la o potenţială iubită?
Iubit in cazul meu. Caut doar Dragoste;
65. Cât de apropiat eşti de familia ta?
Destul.
66. Vrei căsătorie, familie şi copii?
Nu inca.
67. Te cerţi cu oamenii sau eviţi conflictele?
Nu ma cert de obicei :)
68. Mai mult asculţi sau vorbeşti?
Vorbesc.
69. Cât îţi ia să ai încredere în alţii?
Mult :| Nici in mine nu am incredere.
70. Ţii supărare?
DA.
71. Tinzi să iei rolul de lider în situaţiile sociale?
Da...
72. Îţi place să interacţionezi cu grupuri mari de persoane?
Nu.
73. Cât de bine te exprimi?
Depinde de chef.
74. Cât de repede îi judeci pe alţii?
Nu judec pe nimeni. Imi spun doar parerea. Si mi-o spun mie.
75. Îţi pasă ce gândesc alţii despre tine?
NU.
76. Ai duşmani? Cine şi de ce?
Da, am.
77. Ce hobby ai? Culoare preferată, mâncare, obiect?
Mm.. Calculatorul. Verde, Visiniu. Papanasi. Periutza de dinti.
78. Ce preferinţe ai în domeniul artei şi al showbizului?
N-am.
79. Fumezi, bei, te prostituezi sau foloseşti droguri? De ce da sau de ce nu?
NUUUUUUUUUUU.
80. Cum îţi petreci de obicei sâmbăta seara?
:-< Amintindu-mi doar!
81. Care e cea mai dragă fantezie a ta?
:-"...
82. Cât de mult eşti atent la ceva?
Foarte! Depinde cat de mult ma pasioneaza acel ceva.
83. Râzi mult? Ce ţi se pare amuzant?
Rad la orice.
84. E ceva ce te şochează sau te ofensează? Ce?
Da :| Ma socheaza multe. Prostia in general. si inca ceva. :-<
85. Cum te descurci cu stresul?
:-S Greu.
86. Ce calităţi atletice ai? Dar artistice?
:))
87. Îţi plac animalele? Dar copii?
Cainii. Imi plac si copii doar sa ii vad.
88. Eşti spontan sau ai mereu un plan?
Prima varianta.
89. Ai vreun animal? Descrie-l.
:D Da.. am unul dar e dulce si il iubesc.
90. Care este punctul tău forte? Dar slăbiciunea?
Slabiciunea... ca iert.
91. Dacă ai putea schimba ceva la tine, ce ar fi?
As vrea sa nu mai fiu atat de iertatoare.
92. Eşti introvertit sau extrovertit?
:))
93. Te placi?
Dea.
94. Ai o rutină zilnică? Cum te simţi când îţi este întreruptă?
Nu neaparat.
95. Ce scop vrei să atingi în următoarele 6 luni? Dar în viaţă?
6 luni.. Prea putin :D
96. Unde te vezi peste 5 ani? Dar peste 10 sau 20?
Departe.
97. Dacă ai putea alege, cum ai vrea să mori?
Alaturi de Tine! Sa ajungem.. Alaturi.. ! :)
98. Cu ce ai vrea să fii amintit după moarte?
Era o fata simpla, cu simtul umorului, care iubeste inca!
99. Trei cuvinte în care să îţi descrii personalitatea.
Curajul, optimismul, sinceritatea.
100. Trei cuvinte cu care te-ar descrie alţii.
Iubitoare, iertatoare, naiva.
101. De ce ţi-ai risca viaţa într-o aventură?
Nu ar fi aventura, mi-as risca-o pentru cineva daca as fi sigura ca imi iese ceea ce vreau sa ating. :-<

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Asta-i pentru tine!