Te vreau pe tine, Dragoste!

Da. Doar putin respect mai am pentru asta. Si anume ca il voi scrie mereu cu litera mare, insa... Nu mai este pentru cel ce-a fost. 


Cum poti fi asa? Cum poti renunta la mine atat de simplu dupa atata timp in care te-am facut sa zambesti si pot fi mandra de asta?! Te-ai intrebat vreodata de ce suntem impreuna? Cand tu tot ce faci, faci doar ca sa fie facut.. Si tot ce spui, spui ca sa fie spus? Dar totusi ti la mine... Stiu asta! Sau mai exact, simt! Chiar simt.. Dar nu e de ajuns... Nu ma pot multumi cu atat.. Si asa cum ai zis.. Rabdarea pe care o am ma face sa raman alaturi de tine.. Pentru ca inca sper! Si tu apreciezi asta... Adu-ti aminte ca imi cunosti povestea... Si eu pe a ta..! Poate respectul fatza de Voi ma face sa nu-ti spun Dragoste..! Dar spun asta atunci cand iubesc cu inima... Am uneori impresia ca problemele mele te plictisesc teribil... Poate de asta nu sunt atat de deschisa la partea asta... De ce esti las si nu imi spui niciodata totul in fatza..? De ce pe mess au loc cele mai siropoase discutii? De ce ti-e teama? De ce nu poti Sa fi tu...? Sa nu uiti ca unele cuvinte spuse de tine chiar dor cu adevarat... Uneori chiar si cruda nepasare a ta...! Dar pana acum... E totul bine! :) Te iubesc, Dragoste!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!