:(

Azi ma simt singura...! Si nimeni nu poate face nimic! Sunt Eu! Sunt ceea ce vreau sa fiu... Sunt singura si dezamagita de cei in care am incredere pana la Dumnezeu...! Cei care nu dau "2centi" pe mine, dar totusi nu renunta usor..! Iar eu, ca de fiecare data cad si iert... fara sa-mi dau seama ca maine totul va fi la fel..! Vreau sa stiu ce simt si de ce nu fac nimic sa schimb ceva in viata mea...!? Nu inteleg... Am ajuns sa ma rog de cineva sa ies afara...! Sau sa fac ceva sa nu ma plictisesc...?! Imi e egal... Tot singura sunt... Clipele frumoase nu sunt putine.. Sunt aproape inexistente...! Mergem inainte...! Totul pozitiv :| :)

Comentarii

Iustinel a spus…
Hei! Nu esti singura! Rapidistu' tau preferat ti-e alatauri >:D<
Anonim a spus…
si eu sunt singura...:((
si chiar daca nu imi place sa o spun...mai singura ca acum nu m-am simtit niciodata...:((..vreau sa simt si eu caldura aceea cand te ia cineva in brate.....:((

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Esenta dragostei